fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שני מינויים חדשים במרכז הרפואי לגליל

שני מינויים חדשים נבחרו השבוע במרכז הרפואי בנהריה, ד"ר יואב הופמן, המנהל החדש ליחידה לטיפול נמרץ ילדים. ומשה מיוחס, המנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי כולו. פרופ' מסעד ברהום איחל הצלחה רבה לשניהם.
ד"ר יואב הופמן ומשה מיוחס, המינויים החדשים | צילום: רוני אלברט
ד"ר יואב הופמן ומשה מיוחס, המינויים החדשים | צילום: רוני אלברט

מנהל חדש ליחידה לטיפול נמרץ ילדים 

ד"ר יואב הופמן, ששימש רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ ילדים, נבחר במכרז לתפקיד מנהל היחידה. ד"ר הופמן החליף את ד"ר זאב סוניס, שהקים את היחידה והיה מנהלה במשך 22 שנים, עד פרישתו לגימלאות.

ד"ר הופמן, בן 48 מקרית ביאליק, אב ל-3, סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון בשנת 2004. את התמחותו ברפואת ילדים סיים בביה"ח רמב"ם בשנת 2010, ואילו את התמחותו בטיפול נמרץ ילדים עשה בביה"ח שיבא תל השומר.
בשנת 2013 הגיע למרכז הרפואי לגליל כרופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ ילדים. באותה שנה השתתף במשלחת רופאים לניגריה, שעסקה בטיפול בילדים שעברו ניתוחי לב. בשנת 2014 ערך השתלמות של שישה חודשים, בטיפול נמרץ ילדים, בביה"ח לילדים בעיר ליון שבצרפת.

ד"ר הופמן, בוגר תוכנית "מנדל" למנהיגות חינוכית ברפואה, הינו חבר בוועדת התמחות מטעם המועצה המדעית של הר"י (הסתדרות הרופאים בישראל) ועומד בראש ועדת ההחייאה של המרכז הרפואי. בד בבד הוא מתנדב למילואים מזה שנים כרופא ביחידה מובחרת.

בשנים האחרונות טיפל ד"ר הופמן, יחד עם צוות היחידה ובשילוב עם מחלקות נוספות, ב-120 ילדים שהגיעו ממלחמת האזרחים בסוריה, חלקם היו במצב קשה מאוד, תוך הצלת חייהם.
ד"ר הופמן: "היחידה לטיפול נמרץ ילדים תמשיך להוביל בתחומה ולהתפתח, תוך שהיא חורטת על דגלה ערכים כמצוינות, מקצועיות ומתן שירות ברמות גבוהות. אני מבקש להודות לד"ר סוניס, שהקים את היחידה, ניהל אותה במשך שנים והפך אותה למצטיינת בתחומה".

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, איחל הצלחה לד"ר הופמן והודה לד"ר סוניס על עבודתו המסורה והמקצועית במשך שנים רבות, תוך שאיחל לו הצלחה בהמשך דרכו.

 

מנהל החדש ליחידה לטיפול נמרץ ילדים, ד"ר יואב הופמן | צילום: רוני אלברט
מנהל החדש ליחידה לטיפול נמרץ ילדים, ד"ר יואב הופמן | צילום: רוני אלברט

מנהל אדמיניסטרטיבי חדש למרכז הרפואי לגליל

משה מיוחס נבחר במכרז לתפקיד המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי לגליל בנהריה, לאחר ששימש לפני כן עוזרו הבכיר של מנהל המרכז, פרופ' מסעד ברהום. הוא יחל את תפקידו ב-1 בדצמבר.

מיוחס (46), נשוי + 4, תושב נהריה, סיים שירות של 28 שנים בתפקידים מגוונים בחיל הרפואה של צה"ל ובמערכת הביטחון. בתקופת מלחמת לבנון השנייה שימש קצין אג"מ (אגף מבצעים) של פיקוד הצפון בחיל הרפואה. לאחר מכן שימש קצין אג"מ של חיל הרפואה, מפקד המרכז לציוד רפואי ותרופות של צה"ל וראש ענף הפעלה ומבצעים בחיל הרפואה.

נוסף על כך, שימש סגן מפקד בית חולים שדה של צה"ל במשלחת שסייעה ברעידת האדמה הגדולה שהיתה בטורקיה (99') ובאסון הגרעיני ובצונאמי שבפוקושימה, יפן (2011). אסון זה נחשב לאירוע התאונה החמור ביותר בעולם מאז אסון צ'רנוביל.בתפקידו האחרון בצה"ל שימש מפקד ביה"ס לרפואה צבאית (בה"ד 10), אשר בסיומו פרש מצה"ל בדרגת אל"מ.

מיוחס הינו בעל תואר שני בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון, ובוגר התוכנית הבינלאומית למנהיגות רפואית אסטרטגית של האקדמיה הצבאית למדעי הבריאות בצבא היבשה האמריקאי (MSLP).

בינואר 2020 החל את עבודתו במרכז הרפואי, כעוזר בכיר למנהל המרכז, פרופ' ברהום, וכאמור לאחרונה ניגש למכרז לתפקיד המנהל האדמיניסטרטיבי וזכה בו. במקביל הוא משרת במילואים כמפקד יחידות הרפואה במטכ"ל.
יצוין כי המנהל האדמיניסטרטיבי הוא תפקיד בכיר ומורכב ביותר, המשפיע על כלל רבדי העשייה במרכז הרפואי, תוך שהוא מאגד תחת כנפיו היבטים ייחודיים בתחום התשתיות, התקציבים וכוח אדם, בהיקפים גבוהים ביותר.

מיוחס: "אני רואה זכות גדולה להשפיע ולהיות שותף בעשייה במקום שהוא בעל משמעות רבה במימד הציבורי והלאומי. מדובר באתגר יוצא דופן עבורי ואני מבקש להודות על האמון לו זכיתי".

פרופ' ברהום איחל הצלחה למיוחס בתפקידו החדש, תוך שהודה לעו"ד באדרה חורי-חוריה, שלקחה על עצמה את תפקיד המנהלת האדמיניסטרטיבית בפועל, במקביל לתפקידה כיועצת המשפטית, עד כניסתו של מיוחס לתפקידו.

 

מנהל אדמיניסטרטיבי חדש למרכז הרפואי, משה מיוחס | צילום: רוני אלברט
מנהל אדמיניסטרטיבי חדש למרכז הרפואי, משה מיוחס | צילום: רוני אלברט

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות