fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמעתי מלמטה: "אני ארצח אותך, את לא תזכי לראות יותר את הילדה"

המקרה המזעזע שליאם אוחנה, תושבת נהריה, היתה עדה לו בשבוע האחרון עוד מהדהד בראשה. בדרכה לעבודה היא שומעת אישה זועקת לעזרה וגבר שמאיים ברצח. ללא היסוס התקשרה למשטרה והרגישה שה-9 הדקות הבאות היו כמו נצח
משטרת נהריה | צילום: דוברות משטרת ישראל
משטרת נהריה | צילום: דוברות משטרת ישראל

עובדת מדינה ועובדת מגן דוד אדום לשעבר, ליאם אוחנה-דה פלנו, תושבת נהריה, היתה עדה השבוע למקרה מצמרר בו היא שומעת בבניין ממולה, אישה הזועקת לעזרה.

אוחנה העלתה פוסט לקבוצה בפייסבוק 'נשים למען נשים' ושיתפה את סיפורה:

"יצאתי למשמרת לילה, לקראת 22:30 בלילה, נכנסת לרכב ומתחילה בנסיעה איטית…פתאום רץ לכיווני אדם צעיר בסביבות שנות ה-40 לחייו, דופק לי על החלון בחוזקה. ממש נבהלתי בהתחלה ולא הבנתי מה הוא רוצה ממני בשעה כזאת.

פתחתי ממש מעט את החלון והוא אומר לי 'יצאתי לטיול עם הכלב שלי ואני שומע צעקות של אישה, זה נשמע כאילו מישהו מפוצץ אותה במכות', ברגע שיצאתי מהרכב, הבנתי שהוא רציני. שמעתי את הצעקות, הם הגיעו מאחד הבניינים ממולי בקומות העליוניות, החלון שלהם היה פתוח. שומעים תינוקת קטנה בוכה ברקע, וגבר שצועק "תסתמי את הפה שלך, אני ירצח אותך, את לא תזכי לראות יותר את הילדה", ואת האישה צועקת 'תפסיק זה כואב לי, בבקשה…' , הוא ממשיך לצעוק בקולי קולות ואומר 'תזמינו לי משטרה לפני שאני רוצח אותה'

אני רעדתי, ממש הרגשתי שמישהו מצלם סרט, ממש כמו התסריט של 'שירה איסקוב' ממצפה רמון. באותה השניה היד שלי רעדה והתקשרתי למשטרה. התחלתי לצרוח עליהם ולהתחנן שיגיעו מהר! אני אמרתי להם שיש פה רצח! האישה צורחת, ילדה בוכה והגבר צועק שהוא הולך להרוג אותה."

ליאם, איך אף אחד מכם לא עלה למעלה?

"זה בניין חדש, נעול. כל הדלתות עם דלת פלדת, גם אם היינו עולים לא היינו יכולים לעזור. עשינו הכל בשביל למנוע את זה, עשינו רעש מלמטה וצעקנו לו שאנחנו מזמינים משטרה, מסביבי התאספו מלא אנשים תוך מספר דקות בזמן שאני על הקו עם המשטרה. הפצרתי בהם להגיע כמה שיותר מהר!"

בשלב הזה ליאם מתארת את הגרוע מכל: "אני עדיין על הקו עם השוטרת שמבטיחה לי שהם בדרך ובעוד דקה המשטרה פה…. ופתאום… אני קולטת שהגבר מוריד את התריס וסוגר את החלון.

זהו, פה הבנתי שהוא הולך להרוג אותה…

אני צועקת לשוטרת בטלפון שהוא סגר את החלון, אני לא שומעת כלום, לא צעקות ולא את הילדה, לא אותו ולא אותה. אני מתחננת שהם יגיעו, כי זה יגמר באסון! ברגע הזה הייתי בהלם, רעדתי מפחד. אמרתי לשוטרת שתזמין גם אמבולנס כי יכול להיות שזה יגמר ממש רע, ועדיף שיחכה למטה אמבולנס."

תוך כמה זמן הגיעה המשטרה?

תוך 7-9 דקות מד"א הגיעו וגם המשטרה, בשלב הזה המשטרה נכנסה לבניין ועלתה למעלה והתעכבה, אני נסעתי משם לעבודה והמתנתי שיעדכנו אותי.

מד"א לא פינו אף אחד באותו הערב והמשטרה לקחה את הגבר לחקירה.

הבנתי שהמשפט הראשון שהאישה אמרה זה "איזה מזל שיש שכנים טובים"

האירוע הזה היה יכול להיגמר אחרת אם לא היינו שם, הטראומה שנשארה לי היא קטנה לעומת מה שהאישה הזאת עברה באותו הלילה.

אני מקווה שיטפלו במקרה הזה ביד נוקשה כי אנחנו לא רוצים לשמוע על עוד אישה שנרצחה.

 

תגובת המשטרה תתפרסם כאשר תתקבל

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות