fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שירות חדש בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי: רפואה משלימה במרפאת כללית בעכו

מרפאת כללית בעכו הרחיבה לאחרונה את שירותיה ומהיום ניתן לקבל שירותי רפואה משלימה, דיקור סיני, במרכז בריאות האישה של כללית בעכו.
רפואה משלימה במרפאת כללית בעכו | צילום: דוברות כללית
רפואה משלימה במרפאת כללית בעכו | צילום: דוברות כללית

לדברי ד"ר רים אליאס, מנהלת המרכז "אנו נותנים למטופלים שלנו מענה שהוא לא רק מענה רפואי תרופתי, או שינוי אורחות חיים ומרחיבים את אפשרויות הטיפול כך שניתן לתפור מענה אישי ומדויק לכל אדם. שירות רפואה משלימה ניתן על ידי מטפלים מוסמכים ובעלי ניסיון רב בתחום".

לפי הרפואה הסינית כל איבר בגוף אחראי לא רק על תופעות פיזיות אלא גם על מצב רוח, התנהגות ועוד. כך למשל, הכליות "אחראיות" על פחד, כבד על כעס, ריאות על עצב ולב על שמחה.

כבר למעלה מ-20 שנה מוכר טיפול בדיקור סיני על ידי ארגוני בריאות מובילים בארצות הברית ובעולם כולו. בשנת 2003 המליץ ארגון הבריאות הבינלאומי (WHO) להשתמש באקופונקטורה בתחום נוירולוגי במצבים של מיגרנה, נוירופתיה, הרטבת לילה, שיתוק בעצב הפנים. ברב בתי חולים נכנס דיקור סיני כטיפול משתלב לטיפול קונבנציונלי לחדרי לידה, מחלקות אורתופדיות, אונקולוגיות וחדרי התאוששות. גם בארץ דיקור סיני תפס מקום מרכזי כחלק מטיפול משולב בקופות חולים ובתי חולים.

כ-80% מפונים לטיפול בכללית רפואה משלימה הם אנשים שסובלים מכאב, כאשר דיקור סיני הוא בחירה הראשונה בין הטיפולים. ידוע שדיקור סיני גורם להפרשת אנדורפינים (חומרים משככי כאב בגוף) וכך בדומה לתרופות משככי כאב משתלט על הכאבים. זאת לא השפעה היחידה של הדיקור. הוא יכול להוריד דלקת, שלעיתים קרובות מלווה את הכאב, לשחרר שריר תפוס ולהפיג מתח.

"במרפאת כללית עכו המקצועית ניתן לקבל שירותי רפואה אנדוקרינולוגיה, גריאטריה, תזונה ודיאטה, קרדיולוגיה, עור, כירורגיה, אורתופדיה, אף אוזן גרון, עיניים, נוירולוגיה, אורולוגיה, פנימית, המטולוגיה, מיון קהילתי, מרכז בריאות האישה, מכון רנטגן, מכון פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק, סיעוד ומעבדה, שירותי משרד – מינהל ובית מרקחת, ומהיום דיקור סיני" סיכמה ד"ר אליאס.

לקביעת תור וייעוץ ניתן להתקשר למוקד 2829* 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות