fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שימו לב: הרוטציה בגנים לא בוטלה

משרד החינוך מבהיר: הפרסומים בעניין ביטול הרוטציה בגנים אינם נכונים ואף שגויים. בהתאם למתווה כל קבוצת ילדים תלמד 3 ימים רצופים בגן ולאחריהם 3 ימים של למידה מהבית
הרוטציה בגנים לא בוטלה

הרוטציה בגנים לא בוטלה

משרד החינוך מבקש להבהיר, כי הפרסומים בעניין ביטול הרוטציה בגנים אינם נכונים ואף שגויים.

המתווה שפרסם המשרד לא שונה, ולכן בהתאם לכתוב בו כל קבוצת ילדים תלמד 3 ימים רצופים בגן (א'-ג'), (ד'-ו') ולאחריהם 3 ימים של למידה מהבית באמצעות "מערכת השידורים הלאומית".

כמו-כן, לפי המתווה, ניתן לקיים רוטציה בימים משבוע לשבוע, כדי לשמור על עיקרון ההוגנות והשיווין בין ההורים. כל פרסום אחר אינו נכון.

'בימים האחרונים קיימתי סבבי שיח פוריים ומאתגרים בזום עם ראשי הישובים ומנהלי מחלקות החינוך על מנת לסגור פינות וקצוות ולהדק מידע ונהלים לקראת פתיחת מערכת גני הילדים במחוז הצפון.

פתרנו שאלות וסוגיות בנושאים כמו הזנה בגני יוח"א ו'ניצנים", מועדוניות משפחתיות וחטיבות צעירות בבתי הספר, חידדנו תובנות, גם בעניין חידוש הפעלת המועדוניות המשפחתיות, התמודדנו עם קשיים ומורכבויות ובשעה טובה, ביום ראשון נתחיל לשמוע שוב את קולם של ילדי הגיל הרך, בגניהם, תוך הקפדה יתירה על המתווה המחייב בדגש על מוגנות, היגיינה וסניטציה'. כך, מנהלת המחוז, ד"ר אורנה שמחון.

הרוטציה בגנים: 3 ימי פעילות בשבוע

בהתאם להחלטת הממשלה וצו הבריאות, כאמור, החל מיום א' יחלו להיפתח, בהדרגה, גני הילדים, בקבוצות של עד 18 תלמידים בקבוצה – 3 ימי פעילות בשבוע לכל קבוצה.

אתמול חזרו הגננות לגני הילדים, כדי להיערך בהתאם למתווה שגובש. כחלק מההיערכות מתבצעת חלוקה לקבוצות משנה, נקבע סדר יום חדש, מותאם לצו השעה ולכללי הבריאות החדשים, והיום ומחר נשלחות הודעות להורים.

הכניסה לגנים מותרת אך ורק לצוותים ולתלמידים, לאחר חתימה על הצהרות בריאות כנדרש, וצוותי הגן מחויבים במסכה בשעת הפעילות בחצר.

במחוז ממשיכים ומקיימים עבודת מטה מקיפה, כדי להניח את התשתית לקראת הצעדים הבאים, כולל קריאתה של מנהלת המחוז ד"ר אורנה שמחון לכל ראשי הרשויות במגזר הערבי , הדרוזי והבדואי להחזיר את התלמידים למוסדות החינוך, עפ"י המתווים המחייבים, כדי לא לפגוע ברווחה הנפשית שלהם  ולאפשר להורים לצאת לשוק העבודה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות