fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שבת בצהריים: 5 צעירים מעכו נעצרו לאחר שהשתוללו עם סוסים וכרכרות בכפר מסריק

5 צעירים תושבי עכו הגיעו (אמש) בשעת צהריים עם כרכרות וסוסים לכפר מסריק, רכבו בפראות, קראו קריאות בוטות והשמיעו מוזיקה בקול רם. איש צוות הביטחון רדף אחריהם חמוש באקדח - ובתגובה הם קיללו ותיעדו אותו. המשטרה עצרה במהלך הלילה את החשודים.
5 צעירים מעכו נעצרו בחשד להטרדת תושבי כפר מסריק | צילום: לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים

5 תושבי עכו הגיעו אתמול, בצהריי שבת לקיבוץ כפר מסריק, רכובים על כרכרות סוסים, רכבו בפראות על המדשאות ובין השבילים תוך שקראו קריאות בוטות והשמיעו מוזיקה בקול רם. איש צוות הביטחון רדף אחריהם חמוש באקדח. המשטרה הגיעה למקום רק לאחר שהמתפרעים עזבו את הקיבוץ, ובמהלך הלילה עצרו חמישה תושבי עכו כבני 20. האירוע הסתיים ללא נפגעים וללא נזק.

בסרטון 'טיק-טוק' שרץ ברשת בשעות האחרונות ניתן לראות כי איש צוות הביטחון של הקיבוץ רדף אחרי הצעירים, שבתגובה קיללו אותו, צעקו לעברו "זה לא עניינך, לא נצא מפה, אתה לא מפחיד אותנו" ותיעדו את האירוע.

הסרטון הועבר למשטרת ישראל שפתחה בחקירה.

ממשטרת ישראל נמסר כי 'בהתאם להיפתחות החקירה וממצאיה תחליט המשטרה האם לבקש היום להאריך את מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בעכו.'

5 צעירים מעכו נעצרו בחשד להטרדת תושבי כפר מסריק | צילום: לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות