fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ריאה ירוקה חדשה בלב שכונת עין שרה

השבוע נפתחה לציבור הכיכר השכונתית הוותיקה בלב עין שרה. הכיכר המשתרעת על שטח של כ-2.5 דונם הפכה מכיכר תנועה מיושנת לכיכר אורבנית וירוקה שתשמש לבילוי ופנאי לכל המשפחה. מוזמנים להגיע ולהתרשם מקרוב..
ריאה ירוקה חדשה בלב שכונת עין שרה | צילומים: פוקוס צלמים

ביום שני השבוע התאספו מאות מתושבי שכונת עין שרה בכיכר הוותיקה שמחברת בין הרחובות הסחלב, הרצל וויצמן.

ריאה ירוקה חדשה בלב שכונת עין שרה | צילומים: פוקוס צלמים

הכיכר, שהייתה שנים רבות כיכר תנועה מיושנת ומוזנחת הפכה לאחרונה באמצעות פרויקט של העירייה, בשיתוף משרד הבינוי והשיכון, לכיכר אורבנית וריאה ירוקה מרשימה בלב השכונה. לאירוע הפתיחה הגיעו תושבות ולתושבים רבים, מבוגרים וצעירים, יחד עם הנהלת העירייה ונציגיה ונהנו מפעילות מקסימה של אחר הצהריים עם עמדות איפור, ציור, קליעת צמות ומוסיקה ישראלית משובחת.

ריאה ירוקה חדשה בלב שכונת עין שרה | צילומים: פוקוס צלמים

שטח הכיכר בעין שרה משתרע על פני כ-2.5 דונם, שטח הזהה בגודלו לזה של כיכר דיזינגוף בתל-אביב. במהלך העבודות, שעלותן נאמדת בכ-2 מיליון ש"ח, בוצעו עבודות להאטת התנועה, צמצום נתיב נסיעה לכלי רכב והכנת תשתית לשביל אופניים שיוקם במקום והתקנת שלושה מעברי חצייה מוגבהים שנועדו לאפשר כניסה ויציאה בטוחה של הבאים לכיכר.

ריאה ירוקה חדשה בלב שכונת עין שרה | צילומים: פוקוס צלמים

גם בתוך הכיכר בוצעו עבודות פיתוח רבות הכוללות: הצללה, נטיעת עצים, שתילת מרבדי דשא נרחבים ומאות פרחים, הצבת ספסלים, ברזיות ותאורה מותאמת. במרכזה של הכיכר הוקמה בריכה אקולוגית מרשימה, המשלבת דגים לצד צמחייה מגוונת המאפשרת מעגל חיים פנימי שאינו דורש כלל טיפול או אחזקה. הכיכר המקסימה צפויה להפוך למרכז מפגש שצפוי להחיות את האזור לרווחת התושבים ולסייע גם לעסקים המקומיים הרבים הממוקמים סביבה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות