fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש הממשלה לפורום ראשי רשויות קו העימות: "אנחנו מחוייבים להשיב את הביטחון לאזרחי ישראל – הן בדרום והן בצפון"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ג') עם פורום ראשי רשויות קו העימות בצפון, במועצה אזורית מטה אשר. בתום הפגישה אמר: "אני לא מציע לחיזבאללה לנסות את מדינת ישראל - זאת תהיה טעות חייהם. אנחנו מחוייבים להשיב את הביטחון לאזרחי ישראל - הן בדרום והן בצפון. כך גם נעשה". ראש המועצה האזורית מטה אשר, משה דוידוביץ הוסיף: "ברור לי שראש הממשלה יוצא מכאן מחוזק שיש פה רוח לחימה של ממש במטרה לאומית להשיב את הבטחון הממשי של תושבינו".
ראש הממשלה בביקור פורום ראשי רשויות קו העימות בצפון | צילום: Ritvo photography

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שלישי) עם פורום ראשי רשויות קו העימות בצפון, במועצה האזורית מטה אשר.

מי שהוביל את המפגש היה משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות, ובו נכחו כל ראשי רשויות קו העימות.

ראש הממשלה שמע מראשי הרשויות על הצורך ההכרחי בהמשך יישום התוכנית ותקצוב המיגון לצפון. ראשי הרשויות קראו לראש הממשלה להמשיך בלחימה ולא להרפות עד להשלמת המשימה – השבת החטופים, ביטחון ליישובי קו העימות: ביטחון אישי לצד ביטחון כלכלי.

ראש הממשלה בביקור פורום ראשי רשויות קו העימות בצפון | צילום: Ritvo photography

משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר: "אני מברך את ראש הממשלה, בנימין נתניהו שהגיע אלינו הערב לצפון והתארח במועצה האזורית מטה אשר לפגישה חשובה עם כל ראשי רשויות קו העימות. ברור לי שראש הממשלה יוצא מכאן מחוזק שיש פה רוח לחימה של ממש במטרה לאומית להשיב את הבטחון הממשי של תושבינו מתוך ידיעה כי עם השבת הבטחון, מפה רק נצמח, זאת לצד צורך לתת מענים מיידים לקו העימות ותושביו במגוון הסוגיות הדחופות שהעלינו בפניו. במהלך הפגישה העליתי בפניו את כל הסוגיות החשובות איתם אנו מתמודדים בקו הגבול הצפוני ובישובי קו העימות: שיפוי לתושבים שהתפנו מביתם, הסגת החיזבאללה מקו הגבול, מתן מענה לכל צרכינו בישובי קו העימות כולל פיצויים לעסקים ולתושבי קו העימות ועוד…וכן על הצורך ההכרחי בהמשך יישום התכנית ותקצוב המיגון לצפון. היה לי חשוב להציג בפני ראש הממשלה את מיצג החטופים המוצב בכניסה למועצה ולבקש ממנו אישית לעשות הכל כדי להחזיר את החטופים הביתה כמה שיותר מהר."

ראש הממשלה נתניהו לראשי המועצות בתום הפגישה: "אני פה אחרי פגישה מצוינת, מעמיקה, רצינית ונוקבת עם ראשי הרשויות בצפון, כאן, במושב רגבה. יש כאן עמידה איתנה שלהם ושל התושבים, שעוברים ימים קשים, אבל עוברים את זה יחד. אני חייב להגיד שהעמידה הזו היא חלק אינטגרלי מהמאמץ שלנו כדי להשיג את יעדי המלחמה. יש לנו משנה סדורה: היעד שלנו הוא קודם כל ניצחון מוחלט על חמאס בדרום והשבת חטופינו. הדבר השני, הוא כמובן להבטיח שביום שאחרי לא חוזר החמאס, לא חוזר משהו דמוי חמאס – גם את זה נבטיח. הדבר השלישי, ולא פחות חשוב, הוא לטפל כאן בגזרת הצפון. בגזרת הצפון כרגע יש חילופי מהלומות קשים. אנחנו מכים בחיזבאללה, אבל ההנחייה שלי לצה"ל היא להיערך לכל תרחיש. אני לא מציע לחיזבאללה לנסות את מדינת ישראל – זאת תהיה טעות חייהם. אנחנו מחוייבים להשיב את הביטחון לאזרחי ישראל – הן בדרום והן בצפון. כך גם נעשה. אני מודה לכם חברים יקרים על העמידה הפנטסטית שלכם".

ראש הממשלה בביקור פורום ראשי רשויות קו העימות בצפון | צילום: Ritvo photography

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף: "אם אנחנו רוצים שהרשויות יתנו אמון במדינה, אנחנו צריכים לתת בהם את האמון ולכן צריך להעביר להם תקציבים מהירים וגמישים ולתת להם לנהל את התקציב ולא להכתיב להם מה לעשות ואיך, כי הם יודעים הכי טוב איך לנהל את התקציב שלהם ומכירים את הבעיות ואת האתגרים. הם יידעו לפתור הכי טוב את הבעיות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות