fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו בסרטונים המרגשים: ירין שוקרון ז"ל נהג לשמח את חבריו

חבריו של תושב נהריה ירין שוקרון ז"ל שנהרג בתאונת אופנוע השבוע משתפים בסרטונים המשקפים את האישיות הכובשת והאופטימית שאפיינה אותו
ירין שוקרון ז"ל | צילום עצמי
ירין שוקרון ז"ל | צילום עצמי

נהריה התאבלה השבוע על מותו הטראגי של ירין שוקרון ז"ל בשנות העשרים לחייו, שאיבד שליטה על האופנוע כתוצאה מהתנגשות בעמוד סמוך לגרנד קניון בחיפה והתהפך אל תוך וואדי בעומק 20 מטרים,

מותו נקבע במקום על ידי לוחמי האש מהיחידה לחילוצים מיוחדים בתחנת חיפה כפי שדיווחנו כאן!.

ירין הותיר אחריו הורים ואח גדול בן 25 היושבים בימים אלה שבעה בבית המשפחה בנהריה.

הרשתות החברתיות הוצפו במכתבי פרידה בהם ספדו לו חבריו ומכריו הרבים, והראו עד כמה ירין ז"ל היה אהוב על כולם ומוקף בחברים שאותם היה נוהג להצחיק ולשמח בכל מפגש.

 

 

חבריו של ירין ז"ל עדיין לא מעכלים את שקרה ומספרים בלב שבור על האדם הגדול של נתינה שהיה ועל שמחת החיים הייחודית שאפיינה אותו, תמיד הודה על הקיים ולעולם לא התלונן על מה שאין.

"האופנוע היה חלק בלתי נפרד ממנו"

שיראל קאופמן, ידידתו: "ברגע הראשון שפגשתי את הבן אדם הזה ישר התאהבתי. הוא היה בשבילי הרבה יותר מחבר. הייתי פתוחה איתו ממש כמו עם אח, תמיד הרגשתי בנוח לבוא ולדבר איתו, לשתף אותו בכל מה שאני עוברת.

בכל פעם שלא היה לי מצב רוח אהבתי להיפגש איתו כי בחיוך ובמשפט אחד הוא ידע להצחיק ולהחזיר לי את החיוך לפנים, תמיד הרגשתי שהוא שם בשבילי.

גם בחייו האישיים היה אופטימי, לא משנה קרה לו, היה משדר שהכל בסדר עם חיוך על פניו.

מאז שאני מכירה אותו הוא חי את הכביש דרך האופנוע, הוא נהג לחרוש את כל נהרייה ואפילו לאילת הגיע. האופנוע היה חלק ממנו ולא רק בשעות הפנאי, אלא גם בעבודה כמשלוחן. אני לא מאמינה שבסוף הוא נהרג דווקא בגלל האופנוע שהיה חלק בלתי נפרד מהאישיות שלו".

את האופנוע רכש ירין שוקרון ז"ל רק לפני חודשיים וחבריו לא מעכלים שזה מה שהוביל למותו.

"לפני חודשיים בלבד הוא קנה את האופנוע שאיתו עשה את התאונה, הוא היה בדרך לנהריה עם שני חברים, גם הם עם אופנוע. מזעזע לחשוב על הרגע הזה.

ביום חמישי האחרון הלכתי לשבעה לנחם את משפחתו הכואבת שלא מצליחה לעכל את גודל האבדה, כולם מרוסקים. קשה להכיל את זה. ירין הוא אדם שאי אפשר לשכוח והגעגוע אליו יישאר לעולם".

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות