fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרס ארצי לחוקר מהמרכז הרפואי לגליל

ד"ר דוד אזולאי, חוקר במעבדה ההמטולוגית במרכז הרפואי לגליל ואחראי תחום איפיון תאים בביה"ח, קיבל את פרס אילמ"ר למחקר מצטיין לשנת 2020. מדובר בפרס ארצי יוקרתי הניתן פעם בשנה ע"י האיגוד הישראלי למדעי המעבדה הרפואית.
ד"ר דוד אזולאי | צילום: רוני אלברט
ד"ר דוד אזולאי | צילום: רוני אלברט

ד"ר אזולאי (44), נשוי + 6, תושב מעלות-תרשיחא, קיבל את הפרס על שני מאמרים מרכזיים שפורסמו בכתבי עת מובילים בעולם, תוצר של מחקרים אותם עשה במעבדה.

אחד המאמרים עוסק באפליקציות קליניות שביצעו הבחנה בין שני סוגי לימפומה שונים באמצעות סורק תאים. המחקר השני הציג גורם עצבי ייחודי הזורם בדם, שיש לו את היכולת לנבא התפתחות של הפרעה עצבית בקרב חולי סרטן הדם בתגובה לכימותרפיה.

בנימוקי קבלת הפרס צוין, כי פעילותו של ד"ר אזולאי במעבדה רפואית דיאגנוסטית, בשילוב עם פעילות מחקרית, מדגישים את יכולותיו המקצועיות יוצאות הדופן. כמו כן צוין, כי עשייתו ממחישה את העובדה שמחקר יכול וחייב להיות חלק בלתי נפרד מהעשייה במעבדות רפואיות. הפרס ניתן לד"ר אזולאי במסגרת הכינוס השנתי של אילמ"ר.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, בירך את ד"ר אזולאי, עליו אמר שהוא מהווה הוכחה לכך שהמרכז הרפואי חרט על דגלו את קידום המחקר, והוסיף כי הפרס מהווה אות הערכה לעבודתו האיכותית, החותרת למצוינות ומקצועיות ברמות הגבוהות ביותר.
ד"ר אזולאי: "הפרס מהווה תעודת הערכה לכלל המנהלים, הרופאים והעובדים במעבדה ובמכון ההמטולוגי, שעוסקים ללא לאות באבחון וטיפול בחולים. כמו כן הוא מהווה אות הערכה להנהלת המרכז ולפרופ' ברהום, על האמון שהם נותנים בי, תוך השקעה בי ובהכשרתי במהלך שנות עבודתי במרכז הרפואי. יחד נמשיך לפעול לקידום המחקר ושיפור האבחון והטיפול בחולים המטולוגיים".

 

 

הישארו מעודכנים חדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות