fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פעילות חינוכית רבה לתלמידים ולבני הנוער בנהריה

כנס חשיפה לשנות שירות ומכינות • מפגש של מועצת הנוער • מיזם בר-מצווה מרגש במיוחד • השבוע הלאומי לבטיחות בדרכים • אלו רק חלק מהפעילויות ממנה נהנו השבוע הילדות והילדים בעיר
כנס שנות שירות ומכינות | צילום: עיריית נהריה

יחידת הנוער העירונית בנהריה קיימה בשבוע שעבר כנס חשיפה מיוחד לשנות שירות ומכינות עבור תלמידות ותלמידי שכבת י"ב של בתי הספר: אורט 'מדעים ואומנויות', מח"ט אורט 'פסגות' ואורט 'שחקים'.

במהלך הכנס שמעו תלמידי בתי הספר הרצאה בנושא 'חשיבות התרומה לקהילה כאזרחים צעירים' ומיד לאחר מכן יצאו להשתתף ביריד חשיפה, שאליו הגיעו עשרות ארגוני שנות שירות ומכינות שונים מכל הארץ-על מנת לחשוף בפני הנוער הנהרייני את האפשרויות השונות ולענות להם על כל השאלות.

"זו רק ההתחלה של תכנית 'נהריה יוצאת לש"ש ולמכינות' שבמסגרתה תתקיים הסברה וחשיפה משמעותית של נושא שנות שירות ומכינות במטרה להעלות את אחוז הצעירים הלוקחים חלק בשנות שירות ומכינות בעיר", ציין מנהל יחידת הנוער העירונית, אביב זמיר.

כנס מועצות נוער | צילום: עיריית נהריה

בנוסף, לאחר שנתיים בהן לא התקיים בשל הקורונה, חזר כנס ההכשרה המסורתי למועצות התלמידים של בתי הספר העל יסודיים בנהריה. במהלך הכנס, עברו התלמידות והתלמידים סדנאות מגוונות ומעשירות על ידי הנהגת מועצות הנוער, רכזי הנוער של העיר ומדריכי חוץ ובהמשך שמעו הרצאה משותפת של לאון שניידרובסקי, שעסקה בעולם המדיה וזהות דיגיטלית. מטרת המפגש היתה להעניק למנהיגים הצעירים בנהריה כלים לעשייה וליישום פעילות תוך פיתוח עבודת הצוות בין המועצות השונות.

מיזם בר מצווה מרגש | צילום: עיריית נהריה

 

תלמידי ישיבת 'אביר יעקב' החלו במיזם בר-מצווה מרגש במיוחד. מדי שבוע ולאורך כל השנה הקרוב הם מלווים תלמידים מבית הספר לחינוך מיוחד ע"ש רונה רמון בתהליך חינוכי שכולל ליווי וסיוע בהכנה לקראת בר-המצווה.

השבוע הלאומי לבטיחות בדרכים | צילום: עיריית נהריה

ועד השבוע, במוסדות החינוך ברחבי העיר ציינו את השבוע הלאומי לבטיחות בדרכים עם מגוון ערכי שיעור מותאמים לכל גיל ופעילויות מיוחדות. הילדים שילבו בין פעילות עיונית בכיתה ובגן לפעילות מעשית בחצר זאת כחלק מהעלאת המודעות להתנהגות נכונה בדרכים וצמצום היפגעות בקרב ילדים ובני נוער.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות