fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עשרות מעובדי מכללת בראודה כרמיאל השתתפו בקטיף חקלאי למען החקלאים

הסגל האקדמי והמנהלי של מכללת בראודה השתתף בקטיף חקלאי. נשיא המכללה, פרופ' אריה מהרשק: "זהו צו 8 לחקלאות ועלינו לסייע לחקלאים ככל שיידרש"
הסגל מתנדב למען חקלאי הצפון | צילום: באדיבות מכללת בראודה

עשרות מעובדי המכללה האקדמית להנדסה בראודה בכרמיאל השתתפו בקטיף חקלאי. הם קטפו מאות אשכוליות וגם לקחו חלק באריזת הפירות

עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", חקלאים רבים נמצאים בחוסר חמור של כוח אדם לביצוע קטיף בשל עובדים זרים שחזרו לארצם או כאלה שגויסו לשירות מילואים. ללא סיוע מהעורף כל התוצרת החקלאית תיהרס ותירקב. בעקבות זאת, במכללה האקדמית להנדסה בראודה בכרמיאל החליטו להתגייס למען החקלאים.

כ-60 אנשי סגל אקדמי ומנהלי השתתפו בקטיף חקלאי בעין החורש וסייעו לחקלאים במקום. העובדים יצאו ביחד עם החקלאים בשעות הבוקר המוקדמות, קטפו אשכוליות, ארזו אותן ואף למדו כי פרי האשכולית משמש כבסיס להכנת מיצים רבים ולא רק עבור מיץ אשכוליות. זו הפעם השנייה שעובדי המכללה מתנדבים למען החקלאים, כאשר בפעם הקודמת סייעו בשתילת בצלים ברמת צבי  בעמק יזרעאל.

פרופ' אריה מהרשק, נשיא המכללה האקדמית להנדסה בראודה בכרמיאל: "ענף החקלאות ספג פגיעה קשה בעקבות המצב הבטחוני ועזיבה של עובדים. תוצרי החקלאות חייבים להיקטף במועד- ולא, עשרות טונות של ירקות ופירות ירדו לטמיון. זהו צו 8 לחקלאות ועל כל מי שיכול, להגיע ולסייע לחקלאים. אני גאה באנשי סגל המכללה שלנו שהגיעו להתנדב. נמשיך להגיע ולחזק את החקלאים ככל שיידרש".

הסגל מתנדב למען חקלאי הצפון | צילום: באדיבות מכללת בראודה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות