fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ערב מרגש בהשתתפות בני משפחותיהם של רומי גונן ושלומי זיו החטופים בעזה

ערב מיוחד ומרגש בהשתתפות בני משפחותיהם של רומי גונן ושלומי זיו, שניים מ-133 החטופים המוחזקים בעזה התקיים במוצאי השבת האחרונה בהיכל התרבות בנהריה, יחד עם מאות תושבים מנהריה והגליל המערבי
נהריה מחבקת את רומי ושלומי | צילום: דוברות עיריית נהריה

נהריה מחבקת את רומי ושלומי

מחכים להם בבית! רומי גונן ושלומי זיו, תושבי הגליל המערבי נחטפו לעזה ב-7.10.23 עם פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' שעדיין נמשכת מעל לחצי שנה, יחד עם 131 חטופות וחטופים נוספים שטרם חזרו לביתם.

במוצאי השבת האחרונה, התקיים ערב מיוחד בהיכל התרבות בנהריה, בהשתתפות בני משפחותיהם של שלומי ורומי, נציגים של מטה משפחות החטופים, נציגי הנהלת עיריית נהריה ואורחים נוספים. במהלך הערב אותו הינחה נועם בירן, מרכז פעילות מטה משפחות החטופים בגליל המערבי יחד עם שרונה שלו- מאייר, הוקרנו סרטים המספרים על רומי ושלומי, לצד שיחה עם קרובי משפחתם: איתן, אביה של רומי ואשתו מיטל, ועדי ורויטל- אחיותיו של שלומי ששיתפו את הקהל בסיפורם האישי של יקיריהם מזוויות שלא היו מוכרות עד כה. הרכב של הסטודיו למחול של 'ליטל שוטיג' הופיע בריקוד מרגש על הבמה ואת הערב סיים שיח פתוח בין הקהל באולם לבני המשפחה שחשו באהבה ובחום הרב שבו עטף אותם הקהל הרב שהורכב מצעירים ומבוגרים כאחד.

רומי גונן (23) מכפר ורדים, נחטפה מהמסיבה שהתקיימה ברעים, שלושה מחבריה שהיו עימה ברכב נרצחו. שלומי זיו (39) גדל והתחנך בנהריה בה מתגוררת גם כיום משפחתו: הוריו ואחיותיו, בעוד שהוא ורעייתו מתגוררים במושב אלקוש. שלומי היה חלק ממערך האבטחה של המסיבה ברעים. בן דודו וחברו שהיו עימו במערך האבטחה נרצחו על ידי המחבלים ב-7.10.

שלומי ורומי נחטפו מהמתחם בבוקר אותו יום ומאז משפחותיהם נותרו המומים וכואבים. הערב המיוחד והעוצמתי שודר במקביל בשידור חי בדף הפייסבוק של עיריית נהריה וניתן עדיין לצפות בו בכל רגע נתון. הערב נחתם בתפילה לחזרת החטופים במהרה לביתם ובשירת התקווה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות