fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: נעצרו חשודים בסחיטה באיומים תוך שהציגו עצמם כחלק ממשפחת פשע מוכרת

אזרח תמים תושב עכו נסחט באיומים על ידי תושב עכו ותושב אום אל פחם, שהציגו את עצמם כחלק ממשפחת פשע, על רקע פרידה מאשתו.
ניידת משטרה | צילום: דוברות המשטרה
ניידת משטרה | צילום: דוברות המשטרה

תחנת משטרת עכו ניהלה בשבועות האחרונים חקירה סמויה שעניינה סחיטה באיומים של אזרח תמים, תושב עכו על ידי שניים כאשר ברקע פרידה בינו לבין בת זוגו.

מהחקירה עולה כי השניים, תושב עכו ותושב אום אל פחם (23,25), פנו אל הקורבן כאשר הציגו את עצמם ממשפחת פשע מוכרת, והציעו לו להתערב בקשר בין אשתו לשעבר לבין בן הזוג הנוכחי שלה לטובת בתם המשותפת. השניים הציעו לקורבן לפגוע בבן הזוג של האישה או לסחוט אותו כספית.

הקורבן השיב לשניים כי אינו זקוק לעזרה והם בתגובה דרשו ממנו עשרות אלפי שקלים, בתגובה להתערבות שלהם אחרת ייפגעו בו ובבתו כאשר הבהירו לקורבן כי אם לא ישלם את הכספים בזמן החוב שלו כלפיהם יוכפל.

כאמור, במהלך מספר שבועות השניים התקשרו אל הקורבן ואיימו עליו עד אשר בתאריך 21.2.22, החשודים הגיעו לביתו של הקורבן בעכו, ככל הנראה על מנת לפגוע בו.

בתוך כך, הקורבן הזעיק את שוטרי תחנת עכו אשר הגיעו למקום ועצרו את החשודים לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, כאשר הבוקר (ב), כאמור, הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד החשודים, כאשר בתאריך 17.3.22 יוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות