fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: משרד הפנים אישר תקציב של כ-3.5 מיליון שקלים בגין הפרעות שהיו בעיר

מנכ"ל משרד הפנים וצוות משרדו הגיעו היום לביקור בעיר עכו והודיעו לראש העיר, שמעון לנקרי, שאושר תקציב סיוע של כ-3.5 מיליון שקלים לנוכח הפרעות שאירעו בעיר.
ביקור משרד הפנים בעכו | צילום: דוברות עיריית עכו
ביקור משרד הפנים בעכו | צילום: דוברות עיריית עכו

מנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן הודיע היום (ג') לראש העיר עכו, שמעון לנקרי בפגישה שקיים עמו בלשכתו, כי אישר לעירייה תקציב סיוע של כ-3.5 מיליון שקלים לנוכח האירועים הקשים שקרו בעיר בחודש שעבר על רקע לאומני. בכך נענה משרד הפנים לבקשת ראש העיר.

מנכ"ל משרד הפנים וצוות משרדו פתחו את ביקורם בלשכת ראש העיר בהשתתפות מנכ"ל העירייה יניב אשור, ראשי המנהל בעירייה והממונה על מחוז הצפון במשרד הפנים אורי אילן.

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי: "היו כאן אירועים חמורים במיוחד שהיוו פגיעה אנושה בעיר כולה. לצערי הרב, עד כה אנו מתקשים לעכל את גודל האירועים. היו מראות קשים שמזכירים תקופות אפלות במשטרים חשוכים. עכו חוותה טרגדיה נוראה וכרשות איתנה נפעל לחבר בין הקהילות כדי להחזיר את הביטחון האישי ואת החיים למסלולם".

מנכ"ל משרד הפנים: "לנקרי הוא מנהיג יוצא דופן ומאוד נדיר בשלטון המקומי. אני רוצה להודות לך על האומץ והנחישות. לצערי, הממשלה כשלה כישלון מוחלט בכל מה שקשור לפיקוח ובקרה. האירועים בעכו ובערים הנוספות מעידים על הפגיעה באותם מקומות שהיוון סמלים של הצלחה והמטרה הייתה לפרק אותם. אסור לנו לוותר, גם כשהמציאות מורכבת בשטח. על הממשלה לסייע לערים המעורבות באמצעות החלטת ממשלה כדי להתאושש מהמצב אליו הן נקלעו".

בנוסף, לנקרי ביקש ממנכ"ל המשרד לסייע בהצבת מצלמות נוספות בעיר, שחלקן ניזוק במהומות כדי להגביר את תחושת הביטחון וזאת בנוסף להצבת כח משטרה ייעודי בעיר העתיקה.

בתום הפגישה יצאו המנכ"ל וצוות משרדו כשהם מלווים בראש העיר לביקור בהיכל התרבות החדש, בפארק האתגרי, במרכז הטניס האזורי, באצטדיון העירוני ובמרכז לתיאטרון עכו בעיר העתיקה שחלקו הוצת בפרעות בעיר העתיקה.

ביקור משרד הפנים בעכו | צילום: דוברות עיריית עכו
ביקור משרד הפנים בעכו | צילום: דוברות עיריית עכו

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות