fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עובדי ביטוח לאומי בנהריה ארזו סלי מזון לחג הפסח

לכבוד חג הפסח, נארזו כ-600 סלי מזון למשפחות נזקקות בעמותת "חסדי שמשון", וגם עובדי הביטוח לאומי מסניף נהריה-עכו הגיעו למרכז העמותה לסייע.
חלוקת מזון | באדיבות: ביטוח לאומי נהריה- עכו
חלוקת מזון | באדיבות: ביטוח לאומי נהריה- עכו

לכבוד יום המעשים הטובים אשר חל אתמול, הגיעו עובדי הביטוח הלאומי מסניף נהריה-עכו למרכז "חסדי שמשון" בנהריה, לארוז סלי מזון לנזקקים. במהלך היום הגיע ראש עיריית נהריה, מר רונן מרלי, אשר שיבח את פעילותם ואת רוח ההתנדבות בקרב עובדי הביטוח הלאומי.

לאחר הדרכה קצרה של יו"ר העמותה, מר דורון איטח, חולקו העובדים לקבוצות והחלו במלאכת המיון והאריזה של שלושה סוגי מארזים: מוצרי מזון יבשים וכשרים לפסח, מוצרי חלב ומוצרי ניקיון. יש לציין כי בתקופה זו, שלפני חג הפסח, נארזו כ-600 סלי מזון למשפחות נזקקות בעמותת "חסדי שמשון".

המוסד לביטוח לאומי ועובדי סניף נהריה-עכו בפרט, יוזמים ושותפים בפעילויות רבות של התנדבות בקהילה, במהלך כל השנה. פעילות זו נערכת בגני ילדים, בתי אבות ומוסדות קהילתיים נוספים, והיא כוללת תרומה של מוצרי מזון, סלי שי, צעצועים ומשחקים, וכן פעילויות חגים מיוחדות ואירועים שונים.

מנהלת סניף ביטוח לאומי נהריה-עכו, סימה עמיחי: "המוסד לביטוח לאומי על כל עובדיו, בנוסף לעבודתו השגרתית למען ביטחונם הסוציאלי של האזרחים ומתן שירות איכותי ומקצועי להם, רואה חשיבות רבה בקשר של העובדים עם הקהילה, התרומה והעשייה ההתנדבותית, למענה. עובדי סניף נהריה-עכו לוקחים חלק בעשייה חשובה זו מתוך תחושת שותפות ורצון לפעול למען הקהילה בה הם חיים, לצד עבודתם השוטפת, אשר בעת הזו היא מאתגרת במיוחד."

חלוקת מזון | באדיבות: ביטוח לאומי נהריה- עכו
חלוקת מזון | באדיבות: ביטוח לאומי נהריה- עכו

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות