fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה מחבקת את רומי ושלומי

ערב מיוחד ומרגש עם בני משפחותיהם של רומי גונן ושלומי זיו, שניים מ-133 החטופים המוחזקים בעזה יתקיים במוצאי השבת הקרובה בהיכל התרבות בנהריה
נהריה מחבקת את רומי ושלומי | צילום: באדיבות מטה משפחות החטופים

מחכים להם בבית! רומי גונן ושלומי זיו, תושבי הגליל המערבי נחטפו לעזה ב-7.10.23 עם פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' שעדיין נמשכת מעל לחצי שנה, יחד עם 131 חטופות וחטופים נוספים שלא חזרו הביתה.

רומי גונן (23) מכפר ורדים, נחטפה מהמסיבה שהתקיימה ברעים, שלושה מחבריה שהיו עימה ברכב נרצחו. שלומי זיו (39) גדל והתחנך בנהריה בה מתגוררת גם כיום משפחתו: הוריו ואחיותיו, בעוד שהוא ורעייתו מתגוררים במושב אלקוש. שלומי היה חלק ממערך האבטחה של המסיבה ברעים. בן דודו וחברו שהיו עימו במערך האבטחה נרצחו על ידי המחבלים ב-7.10. שניהם נחטפו מהמתחם בבוקר אותו יום ומאז משפחותיהם נותרו המומים וכואבים.

במוצאי שבת הקרובה ה-13.4.24 בשעה 20:00, יתקיים ערב מיוחד בהיכל התרבות בנהריה בהשתתפות בני משפחותיהם של שלומי ורומי, נציגים של מטה משפחות החטופים ונציגי הנהלת עיריית נהריה ואורחים נוספים כחלק מהרצון להעלות את המודעות וההיכרות עימם. במהלך האירוע יובא בפני הקהל סיפורם האישי של השניים ובסיום הערב יתקיים שיח פתוח של בני המשפחות עם הקהל. הכניסה לערב המיוחד חופשית והוא יתקיים בהתאם להנחיות פיקוד העורף.

בהזמנה שהופצה לאירוע נכתב על-יד המטה והמשפחות שכולנו תקווה שהאירוע יתבטל בשל חזרתם של שלומי ורומי לבתיהם בגליל המערבי. נצטרף יחדיו לתפילה זו. חשוב להבהיר לבקשת המשפחות, כי אירוע זה אינו נושא כל צביון או סממן פוליטי באשר הוא, ולא תורשה כל הפגנת זהות פוליטית, לפני, במהלך או אחרי האירוע באולם ו/או מחוצה לו. נא לכבד את בקשתם.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות