fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: אות שרת החינוך לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן ז"ל לתלמידים מבתי ספר בעיר

כבוד לנהריה: ארבעה תלמידים זכו באות הנוער המתנדב. בנוסף הודיע משרד החינוך כי מורה מישיבת אביר יעקב בעיר, נמנה על רשימת עובדי ההוראה המצטיינים לשנה זו. 
אות שרת החינוך לנוער מתנדב | צילום: דוברות עיריית נהריה
אות שרת החינוך לנוער מתנדב | צילום: דוברות עיריית נהריה

ארבעה תלמידים מבתי הספר העל יסודיים בנהריה זכו באות שרת החינוך לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן ז"ל לשנת תשפ"ב. אלעד ריבן ז"ל, תלמיד תיכון בן 16, התנדב כצופה אש בשירותי הכבאות וההצלה בחיפה איש מגוריו ונספה באסון הכרמל שהתרחש ב-2.12.2010. לזכרו מוענק מדי שנה על ידי שרת החינוך אות הוקרה לתלמידות ותלמידים מצטיינים בתחום ההתנדבות.

בין הזוכים השנה ישנה נציגות מכובדת לבתי הספר בנהריה. טוהר אלייקים, תלמידת כיתה י"ב בבית הספר התיכון הרב תחומי ל'מדעים ואומנויות' זכתה בהצטיינות מחוזית, דניאל זיו, תלמיד כיתה י"ב בבית הספר התיכון הרב תחומי 'שחקים' זכה בתעודת הוקרה והערכה על התנדבות, לינוי גרידיש, תלמידת י"ב באולפנת הראל, זכתה בתעודת הוקרה והערכה על התנדבות ונתינה מבורכת בקהילה, מאור בן חיים תלמיד ישיבת אביר יעקב, זכה בהצטיינות על פעילותו במסגרת יחידת הנוער. האות יוענק להם באופן רשמי בטקס שיתקיים בקרוב.

בנוסף, הודיע משרד החינוך כי הרב שמואל קליימן מישיבת אביר יעקב בנהריה, נבחר על ידי ועדת הפרס של משרד החינוך במחוז הצפון, כעובד הוראה מצטיין לשנת הלימודים תשפ"ב. הרב קליימן, מוותיקי סגל ההוראה בישיבה – רב, מורה, ומחנך ערכי, מסור ואהוב מאוד הן על הצוות החינוכי והן על התלמידים. השבוע נפגשו התלמידים יחד עם הנהלות ונציגי הצוותים החינוכיים מבתי הספר עם ראש עיריית נהריה, רונן מרלי.

״אני מתרגש כל פעם מחדש לשמוע על הנוער האיכותי והמיוחד שלנו. נוער שגדל על ערכים של התנדבות, מסירות ותרומה רבה לקהילה בעיר בפרט ולמדינת ישראל בכלל. יישר כוח לצוותים החינוכיים שמלווים אותם לאורך הדרך. שמחתי גם לפגוש את הרב קליימן ולהוקיר אותו על תרומתו הרבה ועל היותו דוגמה ומקור לגאווה רבה עבור כלל מערך החינוך בעיר נהריה״, ציין ראש העיר רונן מרלי.

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות