fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משלחת פורום קו העימות בהובלת משה דוידוביץ יצאה השבוע לארה"ב

ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות, משה דוידוביץ ביחד עם ראש מועצת שלומי, גבי נעמן וראש מועצת בית ג'אן עו"ד ראדי נג'ם, טסו השבוע לסבב פגישות בארה"ב כדי לקדם מדיניות בינלאומית לתמיכה מורלית ותקציבית ליישובי קו העימות.
משלחת פורום קו העימות בהובלת משה דוידוביץ יצאה השבוע לארה"ב | צילום: דוברות מטה אשר

סבב הפגישות התחיל בווסט דה מוין, העיר התאומה של מטה אשר, שם נפגשו עם חברי קונגרס וקובעי מדיניות כדי להציג את האתגרים וההזדמנויות של יישובי קו העימות על מנת שישפיעו על מדיניות ארה"ב.

בהמשך השבוע ייפגשו ראשי הרשויות עם נציגי אייפק AIPAC בוושינגטון, במטרה לגייסם ללובינג לטובת קו העימות וכן עם מחלקת המדינה האמריקאית, עם שני מכוני מחקר מהמשפיעים ביותר על מדיניות החוץ של ממשלת ארצות הברית ונוספים.

מפגשים חשובים נוספים שיערכו: מפגש עם תת ועדת חוץ ובטחון, מפגש עם תת ועדת סיוע בטחוני.מפגש עם חברי קונגרס המזוהים עם הקהילה היהודית משני הבתים להקמת שדולה לטובת קו העימות.

משה דוידוביץ: "הנסיעה הזאת שתוכננה היטב מצדנו היא נסיעה חשובה מאד בהעלאת המודעות הבינלאומית לכל הנושאים הקשורים בקו העימות הצפוני של מדינת ישראל. אני מקווה שנחזור עם בשורות ועם תרומות ונעמיק את היחסים הכל כך חשובים האלה".

משלחת פורום קו העימות בהובלת משה דוידוביץ יצאה השבוע לארה"ב | צילום: דוברות מטה אשר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות