fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר בזכייה נוספת בבחירות!

משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות בפתח קדנציה חדשה שנפתחה היום: "תודה על האמון! אני מתרגש!״
משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות | צילום: דוברות מטה אשר

בהמשך לבחירות המוניציפליות שהתקיימו אתמול ברחבי הארץ, מול דוידוביץ לא התמודד אף מועמד והוא הוכרז על ידי משרד הפנים כראש מועצה לקדנציה נוספת. בחירות לוועדים התקיימו בישובי המועצה השונים במקומות בהם לא הוסכם על מועמד מראש.

משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות בפתח קדנציה חדשה שנפתחה היום: "תודה על האמון! אני מתרגש! הגעתי למועצה היום וחיכתה לי קבלת פנים מרגשת ומהלב מעובדי.ות המועצה האמון שהציבור נתן הוא אמון בראש ובראשונה לאנשים הנפלאים שנותנים שירות מהלב לילות כימים למען התושבים שלנו".

ההפתעה שעשו לו הבוקר עובדי המועצה | צילום: דוברות מטה אשר

דוידוביץ ביקר אתמול (יום ג) אצל הקהילות המפונות כבר מעל ל 140 ימים: בכפר מסריק פגש את תושבי אדמית ובנצרת פגש את תושבי ערב אל עראמשה ואמר: "יום של מטחי רקטות לגליל, ובתוך כך נפגשתי עם המפונים שלנו העקורים מביתם כבר יותר מ 140 יום.
תושבי אדמית שנמצאים בכפר מסריק, תושבי ערב אל עראמשה הנמצאים בנצרת, אינסוף אתגרים וקשיים בתחומי חינוך, רווחה וענייני נפש שמגיעים לקצה בגלל החיים בסיר לחץ וחיים בחוסר וודאות.

אני שומע את הצהרות שר הבטחון, והקבינט ואני קורא לממשלת ישראל להתעורר ולא לאבד את הצפון. זה יום בחירות ברחבי הארץ כשבפועל אין כאן שום חגיגה דמוקרטית כשחיילים נלחמים בעזה, כשהחטופים במנהרות, כשיותר מ80 אלף איש מחוץ לבתיהם ואף אחד לא מסביר לראשי הרשויות ולתושבים שלנו מהי התכנית ומה הדרך ומה יהיה הלאה. צריך לעשות פה ריסטארט ולהתעשת!"

משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר בביקור המשפחות המפונות | צילום: דוברות מטה אשר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות