fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצטיינת ראש השנה התשפ"ג של מח״ט 769 – רב״ט שיראל כצנלסון מנהריה

השבוע התקיים טקס מצטייני ראש השנה של חטיבה 769, ׳עוצבת חירם׳, בראשות מפקד החטיבה אל״ם סיון בלוך. מבין המצטיינים נבחרה חיילת בפלוגת הקשר של החטיבה, רב״ט שיראל כצנלסון. את ההצטיינות קיבלה בזכות עבודתה הקשה והמסורה. ישר כח!
המצטיינת רב״ט שיראל כצנלסון מנהריה | צילום: דובר צה"ל

ברביעי האחרון, התקיים טקס מצטייני ראש השנה של חטיבה 769, ׳עוצבת חירם׳, בראשות מפקד החטיבה אל״ם סיון בלוך. החטיבה הינה חטיבה מרחבית, אשר אחראית על ההגנה של כלל אצבע הגליל – מרכס רמות נפתלי, דרך עמק החולה ועד הר דב שבמזרח.

כלל חיילי החטיבה והלוחמים שבתעסוקה מבצעית בה, משקיעים לילות כימים כדי לדאוג שכל אחד מתושבי האזור ירגיש הכי בטוח שאפשר. מתוכם, החיילים המצטיינים נבחרו בכדי להוקיר תודה על רצון, אהבת הארץ והקרבה אמיתית.

מבין המצטיינים נבחרה חיילת בפלוגת הקשר של החטיבה, רב״ט שיראל כצנלסון. את ההצטיינות קיבלה בזכות עבודתה הקשה והמסורה.

שיראל גדלה בנהריה, והתחנכה בבית הספר מדעים ואומנויות. כשהתגייסה לפני כשנה לאגף התקשוב, ידעה שהיא רוצה לתת כמה שהיא יכולה למדינה, וכרגע משרתת בגזרה, מסייעת בהגנה על גבול הצפון.

על תחושת המשמעות בתפקיד מספרת שיראל: ״כשהתגייסתי, לא ידעתי לאן אגיע – רק ידעתי שאיך שאני אפעל ישפיע ישירות על חיים של אנשים. זה למה שהיה לי ברור מההתחלה שאת התפקיד הזה אני עושה עם כל הכוונה שיש כדי לעזור״

את ההצטיינות קיבלה שיראל בזכות חתירתה למגע, פעילויותיה השונות בגזרה ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה.

יישר כוח והרבה הצלחה בהמשך!

המצטיינת רב״ט שיראל כצנלסון מנהריה | צילום: דובר צה"ל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות