fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהל המחלקה לטיפול נמרץ בנהריה: "יש ניצנים של התייצבות במצבו של לוחם האש" (וידאו)

לוחם האש ממעלות-תרשיחא, דקל מרציאנו (33) נמצא עדיין במצב אנוש לאחר שניסה לחלץ אדם שנפל לבור בדיר אל אסד. ד"ר אוריאל טרטמברג, מנהל המחלקה לטיפול נמרץ כללי במרכז הרפואי לגליל, מתייחס למצבו: "הוא שרד את הלילה, מה שמהווה סיבה לאופטימיות זהירה. יש ניצנים של התייצבות ותחילת שיפור בתיפקוד של חלק ממערכות גופו". במעלות קראו לתפילה המונית לרפואתו
לוחם האש ממעלות-תרשיחא, דקל מרציאנו
לוחם האש ממעלות-תרשיחא, דקל מרציאנו

לוחם האש ממעלות-תרשיחא, דקל מרציאנו (33) נמצא עדיין במצב אנוש ומאושפז במרכז הרפואי לגליל בנהריה. זאת לאחר האירוע הקשה שהתרחש אמש (א') בדיר אל אסד. בו שני לוחמי האש חתרו להצלת חיים בפעילות לחילוץ לכוד מבור.

לוחם האש השני, סמל עדנאן אסעד, תושב בית ג׳אן, נפטר מפצעיו בבית החולים לאחר מספר שעות.

ד"ר אוריאל טרטמברג, מנהל המחלקה לטיפול נמרץ כללי במרכז הרפואי לגליל, מתייחס הצהריים (שני) למצבו של לוחם האש דקל מרציאנו: "מצבו של הפצוע עדיין מוגדר אנוש, נשקפת סכנה מיידית לחייו והוא סובל מפגיעה רב מערכתית. יחד עם זאת, העובדה שהוא שרד את הלילה מהווה סיבה לאופטימיות זהירה. יש ניצנים של התייצבות ותחילת שיפור בתיפקוד של חלק ממערכות גופו. אנו ממשיכים בטיפול אינטנסיבי כדי לייצב את מערכות גופו, בתקווה לשיפור הדרגתי נוסף".

(וידאו) ד"ר אוריאל טרטמברג, מסביר. צפו:

עיריית מעלות תרשיחא פרסמה מוקדם יותר (שני) בדף הפייסבוק הודעה לתושבים: "תושבים יקרים, הנכם מוזמנים היום למגדל המים השעה 18:45 לתפילה המונית לרפואתו והחלמתו של בן העיר לוחם האש דקל יהודה מרציאנו בן ברוריה. את התפילה ילווה רב העיר הרב מאיר סייג שליט״א קריאת פרקי תהילים, תפילת מנחה וערבית וקבלת עול מלכות שמים. בואו וחזקו את מעמד התפילה.  ״אל נא רפא נא לו״, "ישועת ה׳ כהרף עין" עיריית מעלות-תרשיחא"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות