fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מזל טוב, נהריה: קניון ארנה נפתח מחדש

אתמול, ראשון, אחרי חודש וחצי שהיה סגור בעקבות השיטפון הגדול, קניון ארנה נפתח מחדש. בעלי העסקים קוראים ללקוחות לבוא בהמוניהם וליהנות ממבצעים שווים לרגל הפתיחה המחודשת
קניון ארנה נפתח מחדש. משהו מתוק למבקרים | צילום: חדשות נהריה
קניון ארנה נפתח מחדש. משהו מתוק למבקרים | צילום: חדשות נהריה

 קניון ארנה נפתח אתמול מחדש, לאחר חודש וחצי שהיה סגור, ואלפי מבקרים פוקדים מאז אתמול. הקניון נפגע קשה בשיטפון הגדול שפקד את נהריה בינואר האחרון.

אתמול, ראשון, נפתח קניון ארנה באירוע חגיגי. תושבים רבים הגיעו לתמוך בבעלי העסקים בקניון, שיצאו עם מבצעים, הטבות והנחות לרגל הפתיחה המחודשת.
בעלי העסקים מדווחים על הפסדים של מאות שקלים בתקופה בה העסקים לא פעלו.

 

קניון ארנה נפתח מחדש. בעלי הקניון סטפן טוויזינגר, מקבל עדכונים אחרונים | צילום: ליאת אבוחצירה בן דרור
בעלי הקניון סטפן טוויזינגר, מקבל עדכונים אחרונים | צילום: ליאת אבוחצירה בן דרור

 

ראש עיריית נהריה רונן מרלי הגיע גם הוא לאירוע הפתיחה לברך את בעלי הקניון סטפן טוויזינגר, מנכ"ל הקניון רותם גולדשמיט ואת בעלי העסקים. "נעשו כאן מאמצים מאוד גדולים כדי להחזיר את הקניון לשגרה", אמר מרלי, "המאמצים של בעלי הקניון ביחד עם רשות הכבאות וההצלה, שאישרה את הפתיחה המחודשת, לאחר בדיקות מקצועיות וקפדניות", נשאו פרי, ואני מלא הערכה אליהם".

קניון ארנה נפתח מחדש. צפו בסרטון מיום הפתיחה החגיגי:

מת"ח כבאות והצלה זבולון גיל ברסנו: "קניון ארנה ניזוק בצורה קשה מאוד בשיטפונות. הודות לשיתוף פעולה הדוק של שירותי הכבאות עם העירייה וגורמי המקצוע, קניון ארנה נפתח מחדש. קצינים שלנו היו כאן, לילות כימים, ונתנו ייעוץ. הגענו למצב שבו קניון ארנה הוא היום הקניון הכי בטוח בארץ. הכל עובד, הכל תקין. אני מרגיש כאילו נפתח קניון חדש".

.

קניון ארנה נפתח מחדש. אלעד והילה מנחם מדוכן rebar | צילום: פרטי
אלעד והילה מנחם מדוכן rebar | צילום: פרטי

הדס צרפתי מהוניגמן קידס אמרה: "זה היה לא פשוט. חזרנו עם לא מעט חששות. עבדנו קשה, והנה אנחנו כאן. אנחנו עדיין ממשיכים להתארגן, לאט-לאט, עוד כמה ימים, והכל יחזור לקדמותו".

אלעד והילה מנחם, מדוכן rebar שחזר לפעילות סיפרו: "בשבוע האחרון עבדנו מאוד קשה על מנת להכין את הדוכן לפתיחה. אנחנו קוראים לתושבים להגיע וליהנות מחוויית הקנייה בקניון. אנחנו מחכים לכם".

נזכיר, כי בשיטפונות העזים שפקדו את נהריה בינואר האחרון נגרמו לעיר נזקים רבים. ראש הממשלה שביקר בעיר הבטיח לסייע. תושב העיר, מוטי בן שבת ז"ל, מצא את מותו בשיטפון בשעה שהציל אם ובנה מטביעה. לאחרונה ניטעו בעיר עצים לזכרו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות