fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה במכללה האקדמית צפת: פרופסור מן המניין

 פרופ' חלאילה | צילום: מחלקת הדוברות באוניברסיטת קליפורניה

אמש (ג') הודיעה הוועדה באופן רשמי למכללה האקדמית צפת, כי פרופ' חלאילה יהפוך מעתה לפרופסור מן המניין. יצוין כי פרופ' חלאילה הוא הראשון שמקבל את הדרגה האקדמית הגבוהה מטעם המכללה האקדמית צפת, והוא חבר הסגל האקדמי הראשון, שהחל את הקריירה האקדמית שלו כמרצה במכללה האקדמית צפת בשנת 2009 וצעד את הדרך כולה במכללה האקדמית צפת.

פרופ' חלאילה | צילום: מחלקת הדוברות באוניברסיטת קליפורניה

מאז החל לעבוד כמרצה במכללה האקדמית צפת, מילא פרופ' חלאילה שורה של תפקידים מרכזיים במכללה, בין השאר כיהן כסגן ראש החוג לסיעוד, ראש החוג לסיעוד ותפקיד הסנל"א.

נשיא המכללה פרופ' אהרן קלרמן בירך את פרופ' חלאילה ואמר: "ברכותינו החמות לרביע על הישגו המרשים, כאשר לצד הפעילות המחקרית וההוראתית הענפה שלו בתחומי הסיעוד והגרונטולוגיה, שהגיעה לשיאה בשנה שעברה בשהותו כחוקר אורח באוניברסיטת קליפורניה בסן פרנציסקו, הוא שירת לאורך כל השנים בתפקידים מרכזיים במכללה. אנו מאחלים לרביע המשך של פריחה בפעולותיו הברוכות, קידומו הזה של רביע מהווה נקודת פתיחה של שלב חדש בפיתוחה האקדמי של המכללה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות