fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לקראת פסח: עובדי תשלובת מילואות חילקו חבילות מזון למבוגרים בעכו ובמטה אשר

עובדי המפעלים של תשלובת מילואות ארזו 100 חבילות מזון לחג הפסח, וחילקו לתושבים מבוגרים בעכו ובמטה אשר.
אריזת סלי מזון | צילום: באדיבות תשלובת מילואות
אריזת סלי מזון | צילום: באדיבות תשלובת מילואות

עובדי מילואות נרתמו ולקחו חלק בתהליך אריזת חבילות מזון וחלוקתן, כחלק מיוזמה שהובילו צוות המעורבות בקהילה של תשלובת מילואות, ועובדי המפעלים של תשלובת מילואות הדוגלים במדיניות של שיתוף העובדים באירועים וביוזמות תרומה לקהילה.

המוצרים נארזו בצידניות איכותיות, ובתוכן תרומות ממפעל מילועוף, וממפעל גליל אקספורט. בנוסף נארזו עוגיות ומטעמים נוספים לכבוד חגיגות הפסח. הפעילות בוצעה בשיתוף מחלקת הרווחה בעיריית עכו, ועם עמותת 'הוותיק' במטה אשר שסייעו בחיבור בין עובדי מילואות לתושבים המבוגרים באזור. עובדי המפעלים של התשלובת חילקו את המארזים באופן אישי לתושבים המבוגרים.

מנהלת החשבונות במילועוף, אורלי יצחקי, מנהלת משאבי אנוש במילואות, דפנה סוקול, רכזת ההדרכה במילואות, דנה פרטר וחברות צוות מעורבות קהילתית במילואות: "אנו מברכות את אנשי מילואות על היוזמה החברתית הנהדרת הזו. כולנו זוכרים כיצד נאלצנו לחגוג את חג הפסח בשנה שעברה. כבכל שנה, גם השנה חילקו עובדי מילואות את חבילות המזון לתושבים המבוגרים בעכו ובמטה אשר. אנו מודות למחלקת הרווחה של עיריית עכו, ולעמותת הוותיק במטה אשר על שיתוף הפעולה ועל הזכות לשמח את האנשים הללו לקראת חג הפסח."

 

אריזת סלי מזון | צילום: באדיבות תשלובת מילואות
אריזת סלי מזון | צילום: באדיבות תשלובת מילואות

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות