fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לכבוד יום המשפחה: הכירו את הבעל והאישה שעובדים יחד 25 שנים במרכז הרפואי לגליל

אילנה, סגנית אחות אחראית במחלקת כירורגיה א', ובעלה מיכאל, טכנאי רנטגן, עובדים יחד במרכז הרפואי שבנהריה מזה יותר מ-25 שנה. "יותר קל לנהל שיחה כשאנחנו מכירים את כל המונחים הרפואיים והנפשות הפועלות", הם אומרים
אילנה ומיכאל חורי צילום: רוני אלברט

מזה יותר מ-25 שנה שבני הזוג אילנה ומיכאל חורי עובדים במרכז הרפואי לגליל. אילנה (52) משמשת סגנית אחות אחראית במחלקת כירורגיה א', ואילו מיכאל (57) הוא טכנאי רנטגן במחלקת הדימות. השניים מתגוררים בכפר פסוטה והורים לתאומים בני 25, יארה וכרם. "מיכאל התחיל לעבוד במרכז הרפואי לפני 28 שנה, ואני פרק זמן קצר אחריו", מספרת אילנה.

מדי פעם הם מגיעים יחד למרכז הרפואי בבוקר, או חוזרים יחד, תלוי בשעות העבודה של מיכאל, שאינן קבועות. "מכיוון שאנחנו עובדים באותו מקום כל כך הרבה שנים, יש לנו כבר שפה משותפת הקשורה לעבודה", הם אומרים. "כשאנחנו מספרים על עובד מסוים, מיד הצד השני מבין במי מדובר. כנראה שהתקשורת בינינו הרבה יותר קלה וברורה מרבים אחרים".

עבור השניים, משפחה היא דבר קדוש. "יש לנו משפחה קטנה, עם שני ילדים, וכולנו נפגשים יחד בסופי שבוע, אז זה כיף גדול", אומרת אילנה בעיניים נוצצות ומוסיפה: "אני לא צריכה את יום המשפחה כדי לקבל תזכורת לכך שמשפחה היא דבר כל כך חשוב ויקר ערך".

ומיכאל אומר: "המשפחה זה הנכס הכי חשוב בחיים. בעיניי יום המשפחה מחדד את הקשר המיוחד בין בני המשפחה, ועד כמה זה לא מובן מאליו לתת ולקבל אהבה ותמיכה".

השניים מספרים שיוצא להם להיפגש מעט מאוד בעבודה, וכאשר זה קורה – זה בדרך כלל במקרה, "על הדרך".

כאשר הילדים היו קטנים, נאלצו אילנה ומיכאל לעבוד פעמים רבות באותן השעות, מה שחייב אותם לעיתים בפתרונות יצירתיים. "אילנה היתה עושה משמרות ואני תורנויות, וכדי שהילדים לא יישארו לבד, אימי ז"ל היתה מגיעה ועושה להם בייביסטר", מספר מיכאל.

יום המשפחה, שנקרא בעבר יום האם, הוא יום מודעות המצוין בישראל ובמדינות נוספות בעולם, ואשר מתמקד בציון המשפחתיות בכלל, ובציון האמהות ומקומן בחברה בפרט. יום זה מצוין בישראל מדי שנה בתאריך ל' בשבט. יום מותה של הנרייטה סאלד, אשר כונתה "אם הילדים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות