fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאחר 50 ימים: רוני קריבוי מכרמיאל בעל האזרחות הרוסית ששוחרר משבי חמאס

יותר מ-50 ימים לאחר שנחטף לרצועת עזה, רוני קריבוי (25) תושב כרמיאל, שוחרר אמש בידי ארגון הטרור חמאס. קריבוי המחזיק באזרחות רוסית, שוחרר לאחר התערבות של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. ראש העיר כרמיאל, משה קונינסקי אמר: "אנחנו מברכים על שחרורו"
רוני קריבוי מכרמיאל בעל האזרחות הרוסית ששוחרר משבי חמאס (צילום: לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים)

רון קריבוי הוא החטוף הישראלי בעל האזרחות הרוסית ששוחרר אמש (ראשון) משבי חמאס, בו שהה יותר מ-50 ימים. ובכך, קריבוי הצטרף אל 13 החטופים הישראלים ו-3 העובדים הזרים ששוחררו.

קריבוי שוחרר בעקבות התערבות של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, לאחר שלא הופיע ברשימה המקורית. הוא נחטף ממסיבת "נובה" שהתקיימה בסמוך לקיבוץ רעים, שם עבד בצוות ההגברה.

ממטה החטופים מסרו: "רוני קריבוי, בן 25, אוהב מסיבות, טיולים וליהנות מהחיים. מאוד אוהב מוזיקה, חולם על קריירה בתחום הסאונד והמוזיקה. הוא מוקף בהמון חברים והוא אדם מאוד משפחתי, חבר ואח שתמיד אפשר לסמוך עליו. גר בכרמיאל ונחטף מהפסטיבל ברעים בזמן שעבד שם בצוות ההגברה."

ראש העיר משה קונינסקי עם משפחתו של רוני קריבוי (צילום: אופיר זגורי)

ראש העיר כרמיאל, משה קונינסקי המלווה יחד עם סגניתו אליסה דריקר מן וצוות מינהל השירותים החברתיים את משפחתו של החטוף בן כרמיאל רוני קריבוי מיום חטיפתו, אמר: "העיר כרמיאל מברכת על שחרורו של רוני ושמחים יחד עם הוריו אולג ומרינה ואחים יוליה ואיגור . עם ישראל הוא עם של ערבות הדדית, של התגייסות של אהבת איש את רעהו, עם של רעות. אנחנו מייחלים לשחרורם במהרה של כל החטופים והחטופות בידי המחבלים הנאצים בעזה. אנחנו מאוחדים ומחזקים שוב את חיילי צה"ל וכוחות הביטחון שלנו – אנחנו יודעים שתנצחו. אנחנו נהיה חזקים עבורכם פה בעורף. עם ישראל חי!".

התברר היום, על פי דבריו של רוני, כי הבניין שבו הוחזק בעזה הופצץ וקרס, והוא עצמו הצליח להימלט ובמשך 4 ימים ניסה להגיע לגבול ישראל. בסוף נלכד על ידי חמאס.

רוני הוא בנם של אולג ומרינה, אח קטן לאיגור ויוליה, משפחה שעלתה לארץ בשנות ה-90 עם העלייה הגדולה מברית המועצות. הוא בסדר ונמצא כעת עם משפחתו.

רוני קריבוי מכרמיאל ששוחרר משבי חמאס (צילום: פרטי – לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות