fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ סייר היום בגבול הצפוני

יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ סייר בגבול הצפוני | צילום: דוברות מטה אשר

השר גנץ החל בביקור באוגדה 146 שם נפגש עם מפקד האוגדה תא״ל ישראל שומר וקיים שיח עם המפקדים בגזרה.

בהמשך, הגיע השר גנץ יחד עם ח״כ אלון שוסטר וחברי הכנסת לשעבר מופיד מרעי ויעל רון בן משה לשלומי, שם קיים מפגש עם פורום ראשי הרשויות בצפון בהובלת יו"ר פורום קו עימות משה דוידוביץ'.

במפגש ראשי הרשויות השתתפו: משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות, גבי נעמן ראש מועצה שלומי, רונן מרלי ראש עיריית נהריה, ארקדי פומרנץ ראש עיריית מעלות תרשיחא, שמעון גואטה ראש המועצה מעלה יוסף , עמית סופר ראש מועצה אזורית מרום הגליל, גיורא זלץ גליל עליון, ראדי ניג'ם ראש מועצה בית גאן ואייל שמואלי ראש מועצה מקומית כפר ורדים.

יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ סייר בגבול הצפוני | צילום: דוברות מטה אשר
יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ סייר בגבול הצפוני | צילום: דוברות מטה אשר

השר בני גנץ: ״אני אחרי מפגש עם ראשי קו העימות, אנחנו נמצאים בפעילות קרקעית חזקה ויסודית בתוך רצועת עזה. יש לנו הישגים רבים, ואנחנו ממשיכים ומרחיבים ומעמיקים את הלחימה. גם כאן בצפון, אנחנו נמצאים בחזית לחימה. גם כאן אנחנו חזקים בהגנה, חזקים בהתקפה. פגשתי את מפקדי הגזרה, בסדיר ובמילואים. הם נכונים לעשות כל מה שיידרש, כמה זמן שיידרש. הם מקבלים חיזוק גדול מראשי רשויות, מנהיגים חסונים, שדואגים לעתיד המקום הזה, ולהווה שלו. והתושבים פה – נותנים לצה"ל ולכולנו את הרוח הגבית הנדרשת.

אני מבקש להדגיש – שאנחנו מחויבים לכל המפונים – מדרום ומצפון. אנחנו פועלים כדי לסייע למי שפונה מביתו, ונגדיל את הסיוע הזה. המחויבות שלנו היא גם לביטחון הפיסי וגם לביטחון הכלכלי. כמי שסגר את השער על לבנון, אני אומר לכם – אנחנו נחושים להגן על גבולנו הצפוני, משני צידי הגבול – אם נדרש לכך. גם עכשיו וגם בעתיד – לא נאפשר לחיזבאללה לסכן את יישובנו. אם נסראללה יעשה טעות – חיזבאללה ומדינת לבנון ישאו בתוצאות. אנחנו נוודא שתושבי הצפון חוזרים לבתיהם בטוחים יותר.

אני גם ער לשיח על עסקת חטופים – זה שיח מלא תעמולה שקרית שפוגעת ומטלטלת את המשפחות והציבור הישראלי כולו. אני קורא לכם להימנע מללכת שבי אחרי תעמולת אויבינו. המאמץ להשבת החטופים מתקיים כל הזמן במגוון דרכים וצירים. גם ברגעים אלו. יש רק גורם קובע אחד שטובת אזרחי ישראל לנגד עיניו  – זה מדינת ישראל והגורמים המוסמכים לכך מטעמה. אנחנו עושים הכל כדי להשיב בנות ובנים לגבולם. ולא נעצור. אנחנו עושים הכל כדי לנצח את המלחמה הזאת ואנחנו ננצח את המלחמה הזאת.״

יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ סייר בגבול הצפוני | צילום: דוברות מטה אשר

ח״כ אלון שוסטר: ״אני בא מהדרום שם אני גר, שם התחילה הלחימה. התחלנו בכישלון גדול והמשכנו במסעות גבורה מעוררי השתאות. אנחנו במערכה שהצלחתה לא רק תבסס את הביטחון בדרום, אלא גם תתן ביטחון ותחושת בטחון לתושבי הצפון. הממשלה תעניק לראשי הרשויות את מלוא היכולות כדי לאפשר לתושבים לחיות כאן בעתיד בבטחון, אנחנו נעשה, נאבק ונצליח.״

יו״ר המועצה המקומית שלומי, גבי נעמן: ״את החיזבאללה אסור להשאיר כפי שהוא היה, אין מצב שתושבי שלומי יחזרו לכאן כשחיזבאללה על הגבולות. אנחנו חייבים למגר את האיום הזה ואנחנו קוראים לממשלה לעשות הכל כדי להסיר את האיום הזה״.

יו״ר ישובי קו העימות, משה דוידוביץ: ״אנחנו מרגישים שיש לנו על מי לסמוך, אנחנו סומכים ידינו עליו ועל מנהיגותו ועל חבריו. תושבי הצפון וקו העימות הוגלו מבתיהם, 70 אלף תושבים פזורים בכל הארץ, אנחנו לא נסכים שהחיזבאללה ימשיכו לאיים על גבול הצפון ולהכתיב כאן את המציאות. אנחנו קוראים לממשלת ישראל לעשות כל שבידה כדי לא יקרה כאן האסון שהתרחש בדרום ושהתושבים כאן יוכלו לחזור בשלום לבתיהם״.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות