fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוזמה מרגשת בנהריה: כיסופים, בארי ואורים – אלה השמות של גני הילדים החדשים שיפתחו בעיר!

במסגרת יוזמה של הבעת הזדהות והערכה, הוחלט בעיריית נהריה כי גני הילדים העירוניים שייפתחו בשנת הלימודים הקרובה (תשפ"ה) בשכונת שמעון פרס בעיר, יישאו את שמם של מקומות בהם התקיימו קרבות קשים בבוקר השבעה באוקטובר- ביניהם שני יישובים ובסיס צבאי בעוטף עזה. הנצחת תושבים, לוחמים ומשפחות ששילמו מחיר כבד ואובדן קשה מנשוא
הגנים החדשים בעיר נהריה | הדמיה קרדיט: יח"צ

גני הילדים החדשים בנהריה יישאו את שמם של יישובים ובסיס צבאי באזור עוטף עזה

'כיסופים', 'בארי' ו'אורים' הם שלושה מיישובי העוטף, אליהם הגיעו מחבלים בבוקר ה-7 באוקטובר 2023. סמוך לקיבוץ אורים נמצא בסיס צבאי שבו התנהל קרב קשה וממושך במהלכו גילו החיילים והחיילות שבו אומץ רב, נלחמו ומנעו את כיבושו, חלקם אף שילמו בחייהם.

'מלחמת חרבות ברזל' שעדיין נמשכת גם בימים אלה בגבולות הדרום והצפון כבר למעלה מ-100 ימים, איחדה את כל גווני הקשת בעם סביב הצורך שבחיזוק צה"ל וקהילת תושבי הדרום שחוו אובדן וכאב רב.

במחווה ערכית ומרגשת החליטה השבוע הנהלת עיריית נהריה כי שלושת גני הילדים העירוניים החדשים שנבנים בימים אלה בשכונת שמעון פרס בעיר ועתידים להיפתח ב-1 בספטמבר הקרוב, יישאו שמות של היישובים והבסיס הצבאי בעוטף: 'כיסופים', 'בארי' ו'אורים', כחלק מהבעת הזדהות והערכה עם תושבי היישובים והחיילים שגילו גבורה רבה מול מתקפת הטרור הנוראה מרצועת עזה וספגו אבידות קשות וחטופים רבים, באותה שבת שהיוותה את תחילתה של מלחמת 'חרבות ברזל' בחודש אוקטובר 2023.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות