fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה במרכז הרפואי לגליל

היום (חמישי) נערך במרכז הרפואי לגליל טקס יום הזיכרון לשואה, שכלל תפילת "אל מלא רחמים", קריאת "יזכור", שמיעת שירים והקראת קטעים ע"י סטאז'רים.
טקס יום השואה | צילום: רוני אלברט
טקס יום השואה | צילום: רוני אלברט

באודיטוריום שבמרכז הרפואי לגליל נערך הבוקר טקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה, במעמד מנהל ביה"ח, פרופ' מסעד ברהום, וחברי הנהלה, ובהשתתפות עובדים.

כמו כן נישאו דברים ע"י פרופ' ברהום, שאמר כי יום זה הוא זמן נכון לכולנו לעצור לרגע את העשייה השגרתית, להתאבל על מותם של שישה מיליון היהודים ולהצדיע לעוז רוחם.

הפרופ' הדגיש, כי זהו הזמן להרהר מחדש במשמעותם של גזענות, שנאת האחר ורוע, לצד מושגים כמו חמלה, נתינה, אומץ, הקרבה ותקווה. "חלק מהמטופלים שמגיעים לביה"ח שלנו הם ניצולי שואה, שעוד נושאים בגופם ובנפשם את תלאות מסע חייהם המורכב. מי ייתן ותינתן לנו הזכות להיטיב עימם, לרפא את כאבם ולסייע להם ככל שנוכל", הוסיף.

בכניסה לבניין הראשי הוצבה עמדה עם מיצג הכולל שישה נרות נשמה, בה יכולים המטופלים, המבקרים והעובדים להתייחד עם זכר הנספים.

טקס יום השואה | צילום: רוני אלברט
טקס יום השואה | צילום: רוני אלברט

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות