fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוגגים את חול המועד סוכות בנהריה: מיקי, קופיקו ומגוון פעילויות

החל מהיום (יום ג׳) ולאורך השבוע יתקיימו בעיר הצפונית הצגות לילדים, 'אורבן סטיילס' נהריה- פסטיבל מחול מקצועי בינלאומי עם כ-100 רקדנים מגרמניה ומישראל, סדנאות, תערוכת אומנות ועוד אטרקציות מקומיות, לצד אווירה חגיגית שתחכה לכל מי שיבחר לבלות את חול המועד סוכות בנהריה
פסטיבל מחול בינלאומי | צילום: הדף הרשמי של הפסטיבל
פסטיבל מחול בינלאומי | צילום: הדף הרשמי של הפסטיבל

החל מהיום, (יום ג׳, 11.10.22), יחל בנהריה המיזם שהפך כבר למסורת בעיר- ״הצגה של סוכה״. בשעה 16:00 על הבמה החדשה במזח הטיילת, יחל מופע של להקות הזמר של מתנ״ס נהריה לצד הפעלות ברוח החג של צוות ׳המתנ״ס הנוסע׳. בשעה 17:00 תתקיים על במת המזח הופעה של מלכת הילדים מיקי, שתגיע יחד עם סבא נתי, לשמח את תושבי העיר והאורחים שהגיעו להתארח בה לאורך החג. הכניסה חופשית.

כוכבת הילדים מיקי | צילום: אושר פשינסקי
כוכבת הילדים מיקי | צילום: אושר פשינסקי

מחר, יום רביעי, ה-12.10.22, בין השעות 10:00-13:00 יתקיים בגן הבוטני זואולוגי של נהריה, הפנינג חגיגי 'אושפיזין מהעולם'. התושבים והאורחים שיגיעו לגן ייהנו מסדנאות והפעלות לכל המשפחה, בהן ניתן יהיה ללמוד על בתי הגידול של החיות לצד היכרות עם תרבויות מהעולם דרך המוסיקה, המחול והאומנות. במהלך ההפנינג תוצג ההצגה האהובה 'דירה להשכיר' של תיאטרון ניקי. עלות כניסה לתושבי נהריה לגן 10 ש"ח ולתושב חוץ 25 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים מראש בקישור הבא כדי להימנע מתורים בקופות: https://lp2.senzey.com/nahariya/41

עוד במסגרת 'הצגה של סוכה', מוזמנים הילדים למידעטק גם כן מחר (יום ד׳, 12.10.22), להצגה של תיאטרון אורנה פורת – 'המשאלה הגדולה'. סיפור מרגש על חברות מפתיעה, שמלמדת אותנו שהרבה מן הטוב שקורה לנו, קורה בזכות האנשים שאוהבים אותנו ונותנים לנו מעצמם מכל ליבם. ההצגה תחל בשעה 17:00 מספר המקומות מוגבל ועלות כניסה 15 ש"ח.
קישור לרכישת כרטיסים: https://bit.ly/3RLZKCO. ברחבת המידעטק יתקיימו פעילויות ברוח החג לכל המשפחה, בועות סבון, איפור וסדנאות יצירה.

ביום חמישי, ה-13.10.22, בשעה 17:00, יגיע לבמת טיילת המזח קופיקו- הקוף האהוב והשובב מספריה של גלילה רון פדר עם הצגה מהנה לכל המשפחה.
עוד ייהנו המבקרים מסדנאות יצירה ומשחקי ענק ברחבת הטיילת של ׳המתנ"ס הנוסע׳. הכניסה חופשית.

קופיקו | צילום: קבוצת קופיקו
קופיקו | צילום: קבוצת קופיקו

במסגרת שיתוף הפעולה בין עיריית נהריה והעיר התאומה ביליפלד שבגרמניה, מתקיים בנהריה urban stylez festival. הפסטיבל שהחל את דרכו בשנת 2017 בביליפלד, הפך לשם דבר באירופה ומושך רקדנים מקצועיים וחובבים מידי שנה. לאחר שבקיץ התארח הפסטיבל בברלין, הוא מגיע לנהריה יחד עם למעלה מ-100 רקדניות ורקדנים, מיטב מורי המחול באירופה, תקליטנים מגרמניה וצרפת שילוו את הסדנאות ואירועי חוצות. בפסטיבל יופיעו רקדנים בשלל סגנונות: היפ-הופ, פאנק, האוס וקונטמפוררי.

הרקדנים יתארחו במרכז לאומניות הבמה שפועל במרכז הקהילתי אוסישקין ויערכו 12 סדנאות בסגנונות שונים. הערב (יום ג׳), בשעה 20:00 יקיימו מופע לקהל הרחב בטיילת המזח, לצד הופעות, אימונים, באטלים (קרבות ריקוד) ושיח קהילתי.
מופעים נוספים ללא תשלום יתקיימו ביום חמישי ה-13.10.22, בשעה 20:00 ובמוצאי שבת, ה-15.10.22, בשעה 19:00 בטיילת.

בגלריה העירונית מגדל המים, מוצגת במהלך חול המועד התערוכה: 'חלון לים'.
ארבעה אמנים: דפנה טלמון, מאיה סמירה, שחר טישלר ועדי אביטבול הוזמנו לשהות בעיר בחודשי הקיץ, לשוטט, לחקור, לפגוש ולהכיר את האנשים ואת המרחבים של נהריה ויצרו תערוכה מרתקת על העיר עם האוצרות מאיה פרת וסתיו אבן זהב כחלק ממיזם "רזידנסי" בשיתוף מפעל הפיס. הכניסה לתערוכה בשעות פעילות הגלריה היא ללא עלות.
בנוסף המבקרים והתושבים מוזמנים להגיע בחול המועד להכיר את עברה של נהריה ב׳בית ליברמן׳- המוזיאון לתולדות העיר הממוקם בכניסה הדרומית לנהריה.

במקביל משולמות בימים אלה ההכנות למרוץ הלילה הגדול של הצפון שיתקיים בעוד תשעה ימים (ה-20.10.22) בשדרות הגעתון. החל מ-19:00 יוזנקו מקצי 'מרוץ הלילה' של נהריה שהפך כבר למסורת. מקצים תחרותיים של 3 ק"מ, 5 ק"מ, ו-10 ק"מ, לצד מסלול עממי למשפחות של 800 מ'. למעלה מ-900 משתתפים כבר הבטיחו את השתתפותם, פרטים בקישור: https://bit.ly/3pPnIS3

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: ״אני מזמין את תושבי נהריה ואת האורחים הרבים שיגיעו לעיר בימי החג ליהנות ממגוון פעילויות לכל המשפחה: הצגות, פסטיבל מחול בינלאומי שמגיע לראשונה לישראל ובעיקר לבלות בטיילת המקסימה שלנו, בחופי הים, בבתי הקפה והמסעדות בשדרות הגעתון ובפארקים בכל רחבי העיר״.

פרטים נוספים על האירועים מתפרסמים באתר, בפייסבוק העירוני, באינסטגרם ובמוקד השירות העירוני 106 מכל טלפון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות