fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חבילות סמים נפלטו מהים באזור נהריה ועד תל אביב

חבילות חשיש הארוזות בשקיות עם "פלטות" נפלטו הצהריים (שבת) לחופי נהריה, חיפה, זכרון יעקב, חדרה ומרכז הארץ. המשטרה פתחה בחקירה ומסרה כי כוחותיה עורכים סריקות בקו החוף למקרה שישנן חבילות נוספות
חבילות סמים נפלטו מהים באזור נהריה ועד תל אביב | צילום: דוברות המשטרה

המשטרה הודיעה הצהריים (שבת) כי חבילות של חומר החשוד כסם נסחפו אל החוף באזורים רבים, מתל אביב ועד נהריה. נבדק קשר בין המקרים, שדווחו גם בחיפה, טירת כרמל, זכרון יעקב וחדרה.

הדיווח הראשוני התקבל על סמים שנפלטו רק בתל אביב, וכי החבילות אותרו בתוך אבוב שנסחף לחוף ודווח כחפץ חשוד. החבלנים שהוזעקו למקום מצאו בתוך האבוב יותר מ-40 חבילות ארוזות של סם מסוג חשיש. הסמים נאספו על ידי השוטרים והועברו להמשך בדיקת מעבדת סמים.

חבילות סמים נפלטו מהים באזור נהריה ועד תל אביב | צילום: דוברות המשטרה

זמן קצר לאחר מכן מסרה המשטרה כי שוטרי תחנת שדות איתרו שלושה שקים שנפלטו גם הם מהים, סמוך לחוף געש, והכילו עשרות ק"ג של חומר החשוד כסם שנארז בעשרות "פלטות". לא נמסר מהו סוג הסמים לפי החשד, וגם הם נלקחו לבדיקות.

כחצי שעה לאחר מכן נמסר כאמור גם על חבילות סמים שאותרו בחוף בנהריה ובאזורים הנוספים. המשטרה הודיעה כי כוחותיה ערכו סריקות בקו החוף, על מנת לאתר "חבילות" נוספות. בעבר כבר אירעו כמה מקרים שבהם נפלטו סמים אל החוף.

חבילות סמים נפלטו מהים באזור נהריה ועד תל אביב | צילום: דוברות המשטרה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות