fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ועידת הגליל ה-10 ננעלה עם הענקת אותות הצטיינות מיוחדים בנוכחות ראשי ערים וחברי כנסת

בוועידת הגליל במגדל העמק הוענקו אותות הצטיינות מיוחדים למרכזי צעירים מהגליל המערבי: מרכז צעירים מטה אשר ומרכז צעירים כרמיאל. בנוסף הוענק אות מיוחד למנהל מרכז צעירים עכו אלי חביב
ועידת הגליל ה-10 | צילום: JINIPIX

במגדל העמק נערכה ועידת הגליל ה-10 בהובלת המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל והרשות לפיתוח הגליל ועמדה בסימן 'הופכים את הגליל למרכז' בהשתתפות מעל ל-1,000 בכירים רבים בתוכם חברי כנסת, ראשי ערים ומועצות, מנכ"לי משרדי ממשלה, נציגי ארגונים ארציים ועמותות חברתיות, ראשי קהילות ורבים נוספים.

ברחבת המתחם הוצגו מיצגים מיוחדים שהוקדשו למנועי צמיחה בגליל, בתחומי היזמות והחדשנות, החקלאות, תעשיית ההיי-טק, פוד-טק ואגרי-טק, תיירות חדשנית ועוד. בין הפיתוחים החדשניים תוצרת הגליל היה גם כלב רובוטי של חברת רפאל, בעל יכולות מתקדמות מבוססות רובוטיקה קרקעית אוטונומית המשלבת בינה מלאכותית. בין המיצגים גם מיזם 'כפר ביקרתם' – (מותג חוויית התיירות הדרוזית והצ׳רקסית.)

ועידת הגליל ה-10 | צילום: JINIPIX

צוות השיפוט כלל את אילן שוחט מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל ומנהלת אגף צעירים במשרד ניצן קורקין, נציגי מרכז השלטון המקומי ומרכז המועצות האזוריות, נציגי  קרנות חברתיות השותפות לפרויקט – קרן גנדיר וקרן גרוס, נציגי רשות הצעירים, אלומה, מפעל הפיס ועוד.

מרכז צעירים מטה אשר קיבל אות על פרויקט מוביל בתחום פיתוח הקהילתי עם פיתוח ויוזמה של הורים צעירים- מנהיגות צעירה של הורים ופעילות אזרחית, קידום קבלת השונה בקהילה, חיזוק המשפחות והחוסן הקהילתי ופעילויות להגברת המודעות לנושא.

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר: "ברכות לכולנו ותודה ענקית למנהלת מרכז הצעירים של מטה אשר, כרמית פלג ולכל הצוות שלה על ייזום השקעה וביצוע. כבוד גדול למועצה על הפעלת תוכנית עם ערכים ואיכות בלתי מתפשרת".

ועידת הגליל ה-10, הצטיינות במטה אשר | צילום: JINIPIX
ועידת הגליל ה-10, ראש המועצה מטה אשר גאה | צילום: מטה אשר
ועידת הגליל ה-10, נציגות מטה אשר | צילום: טלי עוז אלבו

מרכז צעירים כרמיאל קיבל אות על פרויקט מוביל בתחום פיתוח הקריירה- כאשר בעקבות משבר הקורונה נרתם המרכז לפתיחת קורסים והכשרות מותאמות לעולם התעסוקה החדש, ליווי והגעה לצעירים בכל שלבי הקריירה, פיתוח וחשיפה למקומות תעסוקה באזור שיתוף פעולה נרחב עם מעסיקים, מיצוב  מרכז הצעירים כגוף משמעותי בתחום ורתימת שותפים עסקיים גדולים.

פרס מיוחד למנהל מרכז צעירים על עבודה יוצאת דופן לאורך שנים רבות בתחום הצעירים בגליל הוענק לשניים – ליאורה אדרי מנהלת האגף לפיתוח ההון האנושי – צעירים במגדל העמק ואלי חביב- מנהל אגף נוער וצעירים בעכו.

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי בירך על הענקת האות לאלי חביב ואמר, כי מרכז הצעירים בעכו הוא בין המרכזים הראשונים שנפתחו בארץ, וכי הוא מהווה מודל לחיקוי למרכזי צעירים. "אני גאה ושמח שמרכז הצעירים בניהולו של חביב הוא מרכז מצטיין שפועל כל הזמן כדי לקדם את הצעירים בעיר".

ועידת הגליל ה-10, הענקת אות לעכו בהשתתפות ראש העיר | צילום: JINIPIX

עוד הוענקו אותות למרכז צעירים גולן, מרכז צעירים קצרין ומרכז צעירים מג'ד אל כרום.

עודד פורר , השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל: "ועידת הגליל סוגרת שנה של עשייה אינטנסיבית של פעילות המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ואין דרך מתוקה יותר מלסיים אותה בציון לשבח של צעירי הגליל הנהדרים שלנו, שהוכיחו ששינוי מתחיל מחלום קטן שהופך לעתיד גדול. אני מברך את הזוכים ואת מאות האנשים שהגיעו לשמוע ולהשמיע ומאחל לכולם שנה טובה."

אילן שוחט מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל : "מברך את הצעירים שזכו באות ההוקרה על פעילותם החברתית והאסטרטגית לפיתוח הגליל. ועידת הגליל הוכיחה שהיא הבמה להעלות את כל מה שחשוב לתושבי הגליל. מודה לשותפים ולמאות האנשים שהגיעו, ובעיקר לצעירים שבינינו שמהווים את החזון האמיתי של הגליל. שתהיה לנו שנה טובה, שנה בה נמשיך בעשיה למען הנגב והגליל."

בגליל פועלים ביוזמת המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל 50 מרכזי צעירים המיועדים לבני גילאים 18-40. ועידת הגליל עמדה בסימן 'הופכים את הגליל למרכז', בהשתתפותם של בכירים רבים בתוכם שרים, חברי כנסת, ראשי ערים ומועצות, מנכ"לי משרדי ממשלה, נציגי ארגונים ארציים ועמותות חברתיות, ראשי קהילות ורבים נוספים. מטרת הוועידה הייתה להעלות את אתגרי הגליל על סדר היום הציבורי, כאשר את תוכן הועידה קבע 'השטח' – עשרות מרכזי הצעירים הפועלים בגליל שהתכנסו לכנס מקדים בחודש שעבר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות