fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסתדרות המורים: "תלמיד בכיתה ג' מנהריה זרק לעבר מורה כיסא ושולחן ואיים שיהרוג אותה

הסתדרות המורים הודיעה הערב כי בעקבות מקרה אלימות של תלמיד כיתה ג' כלפי מורה בביה״ס ׳אבן שוהם׳ בנהריה, הלימודים יחלו מחר (שני) ה-12.6.23 בשעה 10:00. ובין השעות 08:00-10:00 תיערך אסיפת הסברה לצוות ביה"ס בנושא
ביה"ס אבן שוהם בנהריה | צילום: מתוך הפייסבוק לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים

הסתדרות המורים הודיעה הערב (ראשון) כי בעקבות מקרה אלימות של תלמיד כיתה ג' כלפי מורה בביה״ס ׳אבן שוהם׳ בנהריה, הלימודים יחלו מחר (שני) ה-12.6.23 בשעה 10:00.

ונמסר כך: "היום, ראשון בבוקר, מחנכת כתה ג׳ בבי״ס ׳אבן שוהם׳ בנהרים נכנסה ללמד בכתתה.

אחרי שהתלמיד המדובר חזר לכיתה משיחה עם המנהלת, הוא החל לצעוק על המורה בכתה ״למה משעים אותי?״ דפק עם השולחן על הרצפה, משך בחצאית של המורה ואמר "אני אהרוג אותך!" זרק לעבר המורה כיסא ושולחן שפגעו בה.

המורה התפנתה מהכיתה לרפואה דחופה כשהיא מבוהלת וסובלת מקשיי נשימה וכאבים חזקים ברגל. לא מדדובר בפעם הראשונה שהמורה נפגעת מהתלמיד הנ"ל.

בעבר כבר גרם למורה לחבלה בעין. התקיימו שיחות עם ההורים ואף התלמיד היה מושעה.

יו" סניף הסתדרות המורים בנהריה, אריאלה רדעי אמרה כי היא "מגנה בחריפות את המקרה. לאן הגענו? כמה עוד אפשר לספוג ולהכיל? עובדי הוראה הם לא שק אגרוף של התלמידים! מורה עכשיו שוכבת בבית בתאונת עבודה בעקבות מכות שחטפה. לא נתפס! אנחנו רואים בחומרה רבה את האירוע וננקוט ביד קשה ובכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי לגנות את המקרים האלה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות