fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשטרה חוקרת חשד לאונס קבוצתי של ילדה בת 13 בנהריה

על פי פרסום ראשון של אתר "פוסטה", חשד למקרה חמור בנהריה: על פי התלונה, תלמיד מבית ספרה של הילדה ביצע בה מעשים מגונים ואף אנס אותה, צילם והפיץ את הסרטונים *במקרה אחר הוא הביא מספר חברים שאף הם אנסו אותה *אימה של הילדה משתפת: "איימו עליה שאם היא לא תעשה את זה יפיצו עליה שמועות וירחיקו אותה מהחברה"
צילום: אילוסטרציה
חשד לאונס קבוצתי בנהריה | צילום: אילוסטרציה לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים

ילדה בת 13 מנהריה, התלוננה במשטרה וטענה כי תלמיד בן 14 מבית הספר בו היא לומדת ניצל אותה, אנס אותה בכוח, ובפעם נוספת הוא הביא אותה ומספר חברים שלו אף הם ביצעו בה עבירות מין.

התלונה הראשונית נמסרה למשטרה רק אתמול (10 אפריל), ובעקבות דרישה של בני משפחתה הילדה נחקרת היום (שני) בפני חוקרי נוער בתחנת משטרת חיפה.

הילדה, שנפגעה לאחרונה באירוע מסוים עוברת תהליך שיקום באשפוז יום במרכז רפואי בצפון, ותוך כדי אשפוזה היא משולבת במסגרת חינוכית מסוימת.

לאתר "פוסטה" נודע, כי לאחרונה הופצו בסביבה של הילדה סרטונים שבהם נראים אקטים מיניים, בין היתר ביצוע מעשה סדום בילדה, הגם שבסרטונים לא נראים פנים של מי מהמעורבים.

הילדה סיפרה לחברתה למסגרת החינוכית, כי היא זו שמצולמת בחלק מהסרטונים, וכי היא נפלה קורבן לשני מקרי אונס – האחד על ידי תלמיד מבית ספרה, והשני אונס קבוצתי על ידי מספר נערים שאף הם לומדים באותו בית ספר. לאחר בדיקה התברר כי חברתה של הילדה סיפרה על כך לאמא שלה, וזו סיפרה אתמול לאימה של הילדה, ומכאן הוגשה התלונה למשטרה.

"שתי הילדות שוחחו על הסרטון והאמא של הילדה השנייה פנתה אליי, הייתי בהלם", מספרת אימה של קורבן העבירות, "היא התחילה לספר לי איך אחד אחרי השני ביצעו בה מעשה סדום".

מתלונת הילדה במשטרה עולה, כי המקרה הראשון אירע בגן שעשועים, במרחק של כ-100 מטרים ממשטרת נהריה, וקרוב מאוד לביתה של הנערה.

"הוא לקח אותה למבנה נטוש והפשיט אותה בכוח והכריח אותה לשכב איתו", טוענת האמא של הקורבן, "הוא צילם אותה בלי הראש והפיץ. היא רצתה לקום וללכת והם תפסו אותה בכוח. אני בהלם מכל הסיטואציה הזאת. בא לי למות. הילדה שלי נפלה קורבן, ניצלו את מצבה הנפשי, איימו עליה שאם היא לא תעשה את זה יפיצו עליה שמועות וירחיקו אותה מהחברה. הוא סיפר את זה לחברים והתרברב בכך, הם הביאו אותה למצב של לחץ חברתי בנוסח 'עשית את זה כבר', אז יאללה".

על פי האמא, "אחרי המקרה בתה אושפזה שבועיים בבית לוינשטיין ושם סיפרו לנו שיש משהו לא תקין עם הילדה. הם לא ידעו למה אבל הם הרגישו שמשהו לא בסדר".

לדברי האם, לאחר שנודעו לה הפרטים הקשים, היא הלכה לביתו של הנער המרכזי. "הלכתי אליו הביתה והוא הודה בפניי. הוא סיפר לי שעשו לילדה שלי, 'משחק' שהשם שלו הוא 'דקה בגן עדן'. אני בטוחה שכאשר הסיפור הזה יתפוצץ עוד ילדות יתחילו לצוץ".

מקורבי המשפחה טוענים כי בסביבת בית הספר יש טענות על כך שהילד הזה צילם עוד בנות בסיטואציות פוגעניות, ואת זה הם מבקשים שהמשטרה תברר.

עו"ד סנדי פרנץ אלקבץ מסרה: "מדובר במקרה מזעזע על פניו, שמצוי רק בתחילת החקירה. אני סמוכה ובטוחה שהמשטרה תפעל במהירות וביעילות על מנת לחקור הפרשה. כולי תקווה שנוכח המידע שמתברר על ילדות נוספות שצולמו לכאורה לא נגלה אודות קטינות נוספות שנפגעו באותה דרך. אם חלילה יש ילדות נוספות שנפגעו בדרך כזו או אחרת אני מזמינה אותן לפנות אלי, המידע יישאר חסוי והליווי שלי יהיה ללא עלות בשל מאפייני הפרשה שנראה כי אנחנו מצויים כעת רק בתחילתה".

מנהלת בית הספר בו לומדים כל המעורבים אמרה בתגובה כי היא "אינה יודעת על המקרים והפנתה לתגובת משרד החינוך".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת התלונה, מטבע הדברים לא נוכל לפרט אודות חקירה מתנהלת".

פרסום ראשון באדיבות אתר "פוסטה" מאת: וויסאם גוטאני

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות