fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המועצה האזורית מטה אשר קיבלה 2 פרסים בועידת השלטון המקומי לחדשנות MuniExpo

בטקס ההוקרה ליחידות הנוער המצטיינות לשנת 2022 ניתן הפרס למחלקה לחינוך בלתי פורמלי של המועצה האזורית מטה אשר בתואר 'יחידת נוער מצטיינת' לשנת 2022 מטעם מרכז השלטון המקומי בישראל.
מטה אשר קיבלה 2 פרסים בועידת השלטון המקומי לחדשנות | צילום: דוברות מטה אשר

בקטגוריית המועצות האזוריות זכה המיזם "צעירים עם ולמען הקהילה" – פרוייקט מילגאי שהוא שיתוף פעולה בין מפעל הפיס והמועצה. עשרות מילגאים ברחבי המועצה שדואגים לקהילת הצעירים ביישובים, יוזמים ומבצעים מגוון פרוייקטים, מנגישים את שירותי מרכז הצעירים ומציפים את הצרכים והרצונות של הצעירים.

ובטקס ההוקרה ליחידות הנוער המצטיינות לשנת 2022 ניתן הפרס למחלקה לחינוך בלתי פורמלי של המועצה האזורית מטה אשר בתואר 'יחידת נוער מצטיינת' לשנת 2022 מטעם מרכז השלטון המקומי בישראל. הפרס מוענק מידי שנה ל-3 יחידות נוער ב-3 בתים: ערים, מועצות אזוריות ורשויות קטנות. את הפרס קיבלה המחלקה על הקמתו והפעלתו של מרכז תוכן והכשרות בלתי פורמלי יחיד מסוגו בארץ, שכעת יהווה מיזם מדגים לרשויות בכל הארץ.

מרכז ההדרכה, שהוקם לפני 5 שנים ומנוהל על ידי אור בן שמעון מיון הקמתו הינו מדור בתוך המחלקה לחינוך בלתי פורמלי, שאמון על הכשרת מדריכים ומדריכות ילדים ונוער במסגרת 'האקדמיה להדרכה', על תנועות וארגוני הנוער שפועלים במועצה, על משלחות הנוער לחו"ל וקבוצות מנהיגות מקומיות, על נושאי הדיגיטל והרשתות החברתיות ועל נושאי תוכן מקצועיים – השלב הבא להכנה למסגרות המשך לתיכון, מרחבים בטוחים – להכשרת מרחבים חינוכיים כבטוחים ללהט"ב, תחום השילוב שאמון על שילוב ילדים ונוער בעלי צרכים מיוחדים במערכות החינוך הבלתי פורמליות, ועל תחום מיניות בריאה- שנועד לתת יעוץ פרטני וקהילתי בכל הקשור למיניות בריאה של ילדים ובני נוער.

מטה אשר קיבלה 2 פרסים בועידת השלטון המקומי לחדשנות | צילום: דוברות מטה אשר

המרכז פועל כמטה התוכן של המחלקה לחינוך בלתי פורמלי במועצה שמקיפה כ-6500 ילדים ובני נוער ומלווה את מערכות החינוך הישוביות בישובי המועצה. את המחלקה מנהלת הגב' טל רובין, שמכהנת גם כמנהלת יחידת הנוער, שמפוזרת בין מדורי המחלקה השונים.

טל רובין: "הפרס הזה הוא הכרה אמיתית במהפכה שקטה שהמחלקה לחינוך בלתי פורמלי במטה אשר מובילה ברמה הארצית בשנים האחרונות. מדובר במחלקה מובילה, מהטובות בארץ שמקדמת את שדה החינוך הבלתי פורמלי כפרופסייה מקצועית ופדגוגיה חינוכית סדורה ומתקדמת, אני גאה ושמחה שמרכז השלטון האזורי, וועדת הפרס בראשות שר החינוך לשעבר שי פירון בחרו לסמן את התהליך שהמחלקה מובילה כדרך הנכונה ומקווה שמחלקות נוספות בארץ יצטרפו לדרך ויחד נייצר שינוי מהותי בתפיסת המקצועיות ובמשאבים המוקצים לחינוך הבלתי פורמלי בישראל"

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר: "הענקת הפרסים היום מציפה את כולנו בתחושת אושר ומסבה לנו גאווה ענקית. חינוך הוא הדבר שהכי חשוב לנו במטה אשר והדרך הערכית והברורה אותה אנו מעבירים לילדינו ולדורות הבאים. אני גאה בצוותים שלנו על עבודה נחושה ואיכותית לאורך השנה כולה! אלה הם פירות ההצלחה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות