fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הורים וילדים מיישובי הדרום הגיעו לחגוג את חג השבועות בנהריה

מאות ילדים והורים הגיעו היום לגן הבוטני זואולוגי בנהריה, לציין את חג מתן תורה. בין החוגגים הרבים היו גם משפחות שהגיעו להפוגה מיישובי הדרום. 
חוגגים שבועות | צילום: דוברות עיריית נהריה
חוגגים שבועות | צילום: דוברות עיריית נהריה

נהריה ציינה היום (יום ג') את חג השבועות בפעילות משפחתית מיוחדת ״קציר בעיר״ בגן הבוטני-זואולוגי. את היום פתח טקס חגיגי המציין את הביכורים המשמחים ביותר, התינוקות ילידי שנת 2021. בהמשך התקיימו מופעי מחול ססגוניים עם מיטב שירי הזמר העברי שביצעו רקדני סטודיו 52. בהמשך נהנו הנוכחים מהצגת הילדים 'שלמה המלך והדבורה', מעמדת צילום באווירת החג ומסדנאות יצירה מיוחדות לילדים ולהורים.

ראש עיריית נהריה רונן מרלי, הגיע לפגוש את תושבי העיר ואת האורחים שהגיעו לנהריה מיישובי הדרום, לבלות בעיר וליהנות מהפוגה מהירי הממושך מעזה לעבר היישובים בהם הם מתגוררים. ״בימים האחרונים הגיעו אלינו משפחות רבות מהדרום והמרכז ונהריה שמחה לארח אותם בחום ומכל הלב", ציין מרלי והוסיף, ״בשבוע שעבר וגם היום השתלבו ילדים מהדרום במסגרת בתי הספר והקייטנות שלנו, לצד השתתפות בכל הפעילויות העירוניות, כדי להקל עליהם עד כמה שניתן לעבור את התקופה המורכבת".

חן אליאס, הגיעה לנהריה מבאר שבע יחד עם בעלה ושני ילדיה. ״הילדים פשוט מאושרים. עברנו ימים לא קלים והחלטנו בערב החג להגיע לצפון. יש כאן בנהריה אווירה חמה ומדהימה. כל מי ששומע שהגענו מהדרום ישר שואל כיצד ניתן לעזור וזה מרגש ומחמם את הלב".

חוגגים שבועות | צילום: דוברות עיריית נהריה
חוגגים שבועות | צילום: דוברות עיריית נהריה

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות