fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם יקום מרכז לימודים אקדמיים לחרדים במכללה האקדמית צפת?

המכללה האקדמית צפת פועלת לענות לקול קורא של המועצה להשכלה גבוהה, המציע להקים מרכז לימודים אקדמיים לחרדים שיפעל בין צפת לטבריה. המכללות בגליל הביעו את הסכמתם למרכז שיקום בצפת. מנכ"ל המכללה:  "מהלך חשוב לחיזוק הצפון והקשר עם החוגים החרדים בצפת"
מנכ"ל המכללה שלומי בן נון | צילום: דוברות המכללה

המכללה האקדמית צפת פועלת בימים אלה, להנעת מהלך להקמת מרכז ללימודים אקדמיים עבור החרדים בגליל. לאחר שהמועצה להשכלה גבוהה פרסמה קול קורא, המאפשר הקמת מוסד אקדמי לחרדים בין צפת לטבריה.

המכללות בצפון הארץ הביעו את נכונותם לתמוך במהלך על פיו המרכז ללימודים אקדמיים לחרדים ייפתח במכללה האקדמית צפת, אך מכללות נוספות יהיו שותפות בפרויקט ויהוו חלק מתוכנית הלימודים. ההצעה המתגבשת שטרם אושרה, כוללת בין היתר פעילות אקדמית ענפה בעיר צפת.

במרכז האקדמי יוכלו החרדים ללמוד בלימודים של מכללות נוספות, בין השאר, המכללה האקדמית כנרת, המכללה האקדמית תל חי, מכללת בראודה ואף מכללת ירושלים. כל מכללה תציע מספר תוכניות שילמדו בהפרדה מגדרית ועל פי הנחיות המל"ג.

גורמים חרדים בכל אזור הגליל תומכים ואף פנו לגורמים ממשלתיים על מנת להקים מרכז שכזה.

מנכ"ל המכללה האקדמית צפת מר שלומי בן נון: "המכללה האקדמית צפת מנסה מזה שנים להקים מרכז אקדמי חרדי בעיר צפת וכעת בשלו התנאים לעשות זאת.

"אנו מתכוונים יחד עם השותפים שלנו במכללות באזור להיענות לקול הקורא על מנת שנוכל להפעיל את תוכניות הלימוד כבר בשנת הלימודים תשפ"ה. הכיוון הוא להציע תכניות לימוד שונות בין היתר בתחום הבריאות, החינוך, המחשבים וההנדסה. כל השותפים רואים במרכז זה מהלך חשוב לחיזוק הצפון וחיזוק הקשר עם החוגים החרדים בעיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות