fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גדעון (גידי) צימרמן הוא המינוי החדש בעמותת הידידים של המרכז הרפואי לגליל

צימרמן, נשוי + 2 וסב ל-3, מתגורר במושב לימן ושימש במשרות בכירות במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי-עסקי. בין המשרות בהן שימש כמנכ"ל עיריית נהריה, מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח נהריה, ראש מינהל הפיתוח במכללה האקדמית גליל מערבי ונציג ציבור מעסיקים בבית הדין הארצי לעבודה בירושלים.
גידי צימרמן | צילום: רוני אלברט

בימים אלו התמנה גדעון (גידי) צימרמן לתפקיד מנכ"ל עמותת הידידים של המרכז הרפואי לגליל.

צימרמן, נשוי + 2 וסב ל-3, מתגורר במושב לימן ושימש במשרות בכירות במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי-עסקי. בין המשרות בהן שימש: מנכ"ל עיריית נהריה, מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח נהריה, ראש מינהל הפיתוח במכללה האקדמית גליל מערבי ונציג ציבור מעסיקים בבית הדין הארצי לעבודה בירושלים.

צימרמן בעל תואר שני בפקולטה להנדסת תעשייה וניהול מהטכניון, ותואר ראשון בכלכלה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

צימרמן: "ההחלטה לקבל על עצמי את התפקיד באה ממקום של הזדהות מוחלטת עם פעילות העמותה ומטרותיה. בכוונתי לתרום מניסיוני, כישוריי וקשריי, כדי לצמצם את הפערים הבלתי נסבלים בין אזור הגליל המערבי ומרכז הארץ, הבאים לידי ביטוי בפרמטרים שונים, כמו מספר מיטות אשפוז ל-1,000 נפש, תוחלת חיים וזמינות שירותים רפואיים מתקדמים. לפיכך, יש בכוונתי להפוך כל אבן ולתור אחר כל מקור בו ניתן יהיה לגייס כספים שיופנו להשקעה בפיתוח השירותים המוענקים ע"י המרכז הרפואי".

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, בירך את צימרמן על כניסתו לתפקיד ואיחל לו הצלחה. כמו כן הודה למנכ"ל העמותה היוצא, אמיר ירחי, על עבודתו המקצועית והמסורה.

עמותת הידידים מסייעת בידי המרכז הרפואי בקידום שירותי הרפואה עבור תושבי הגליל. התרומות המגויסות ע"י העמותה מיועדות לבנייה, לרכישת ציוד ולמימון ספרות מקצועית והשתלמויות של הצוותים הרפואיים. כמו כן פועלת העמותה לטיפוח סביבה מעודדת החלמה ולחיזוק הקשר עם הקהילה. כיו"ר העמותה משמש מיכאל אילוז והנשיאה היא רעיה שטראוס-בן דרור.

גידי צימרמן | צילום: רוני אלברט

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות