fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשורה לתושבי עכו: הארנונה לא תעלה והחיוב בגין השטחים המשותפים יופחת

בשורה לתושבי העיר עכו: ראש העיר, עמיחי בן שלוש הודיע אמש במליאת מועצת העיר שהארנונה לתושבי העיר לא תעלה. עוד הודיע ראש העיר, כי הנחה את גורמי המקצוע לפעול לתיקון צו הארנונה החדש, כך שיכלול הפחתה בחיוב בגין השטחים המשותפים.
בשורה לתושבי עכו | צילום דוברות עיריית עכו

בשורה לתושבי העיר עכו: ראש העיר, עמיחי בן שלוש הודיע אמש (ג׳) במליאת מועצת העיר שהארנונה לתושבי העיר לא תעלה. עוד הודיע ראש העיר, כי הנחה את גורמי המקצוע לפעול לתיקון צו הארנונה החדש, כך שיכלול הפחתה בחיוב בגין השטחים המשותפים.

נדגיש, כי תקציב 2024 טרם הובא לאישור מועצת העיר וזאת מאחר והבחירות לרשות המקומית נערכו רק בסוף פברואר השנה.

בן שלוש התייחס למצב העסקים בעיר ואמר, כי במסגרת עידוד העסקים המקומיים והכלכלה בעיר, תתאפשר חניה בחינם ברחוב בן עמי בשעתיים הראשונות. כמו כן, החניה ברחבת השוק העירוני תהיה אף היא בחינם למשך שעתיים. ההחלטה תיכנס לתוקף רק לאחר גיבוש מתווה החניה החדש ברחוב בן עמי ובשוק העירוני. ״לא ייתכן שמשתמשי הרכבת יחנו בחניית השוק לאורך כל שעות היום ויחזיקו את החניה, וזאת מבלי להניע את הכלכלה באזור זה״, הוסיף בן שלוש.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות