fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביקור ח"כ ענבר בזק מטעם מפלגת יש עתיד במועצה אזורית מטה אשר

ח"כ ענבר בזק הגיעה לביקור במועצה אזורית מטה אשר במהלכו ביקרה במוזיאון בית לוחמי הגטאות ונפגשה עם ראש המועצה האזורית משה דוידוביץ, ממנו קיבלה סקירה על האזור.
ביקור ח"כ ענבר בזק במטה אשר | צילום: דוברות ח"כ ענבר בזק
ביקור ח"כ ענבר בזק במטה אשר | צילום: דוברות ח"כ ענבר בזק

ח"כ ענבר בזק מטעם מפלגת יש עתיד, ביקרה השבוע במטה אשר. את הסיור היא פתחה בביקור מרגש בבית לוחמי הגטאות, שם העניק לה מנכ"ל המוזיאון, יגאל כהן, מתנה מרגשת במיוחד: העתק ותרגום של יומן שכתבה סבתא רבתא של בן זוגה של ח"כ בזק, בזמן ששהתה במחנות. היומן המקורי, השמור בארכיון המקום הוצג לה גם.

ח"כ בזק: "זו לא הפעם הראשונה שאני מבקרת בבית לוחמי הגטאות, אבל הביקור הזה היה מרגש במיוחד גם בזכות היומן של קרובת משפחתנו שעל קיומו לא ידעתי. בית לוחמי הגטאות הוא לא סתם מוזיאון שעוסק בשואה, הוא גם מקום שמנגיש את הנושא לבני נוער במגוון דרכים יצירתיות. אהבתי במיוחד את תערוכת הצילומים של שורדי השואה שמסמלת עבורי את התקומה ואת העוצמה הגדולה שיש באנשים שגם בנסיבות הקשות ביותר סירבו לאבד תקווה".

בהמשך קיימה ח"כ בזק פגישת הכרות ועבודה עם ראש המועצה האזורית מטה אשר, משה דוידוביץ ממנו קיבלה סקירה על האזור ועל מספר אתגרים העומדים בפני המועצה ותושביה בעיקר בתחום התחבורה, התעסוקה וסוגיית הטבות המס לתושבי הפריפריה. אל הפגישה התלווה גם אייל מאירוביץ', ראש מטה יש עתיד במטה אשר.

ח"כ בזק: "שמחתי לפגוש את ראש המועצה משה דוידוביץ וניהלנו דיון ענייני ופורה, נמשיך לשמור על קשר ולעקוב אחר הטיפול בסוגיות שעלו בפגישה".

ביקור ח"כ ענבר בזק במטה אשר | צילום: דוברות ח"כ ענבר בזק
ביקור ח"כ ענבר בזק במטה אשר | צילום: דוברות ח"כ ענבר בזק

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות