fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביקור חברת הכנסת שרון רופא-אופיר במרכז הרפואי לגליל

ח"כ שרון רופא-אופיר (ישראל ביתנו) ערכה ביקור היכרות במרכז הרפואי לגליל, במהלכו נפגשה עם מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום וחברי ההנהלה הבכירה.
ביקור ח"כ שרון רופא-אופיר | צילום: דוברות המרכז הרפואי לגליל
ביקור ח"כ שרון רופא-אופיר | צילום: דוברות המרכז הרפואי לגליל

בחלקו הראשון של הביקור, בו נפגשה עם חברי ההנהלה הבכירה, קיבלה ח"כ רופא-אופיר ממנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, סקירה מפורטת על התפתחותו של ביה"ח, כמו גם על הקשיים והאתגרים מולם הוא עומד. בין השאר סיפר לה, כי מדובר בביה"ח השני בגודלו צפונית לת"א, הכולל 730 מיטות ומעניק שירותים ל-650 אלף תושבים.

כמו כן הציג בפניה פרופ' ברהום את חזונו ותוכניות לשנת 2022, וביניהם שיפוץ שתי מחלקות פנימיות, בניית מרתפי אשפוז פנימיים לחירום, החלפת מכשירי CT, מתן רישיון למכשיר PET-CT, וכן מיסוד והפעלת מערך האקמו. לאחר מכן ביקרה ח"כ רופא-אופיר באגף נשים ויולדות, שם התרשמה מאוד מחדרי הלידה וממרפאת "כולנה", המיועדת עבור נשים לפני או אחרי לידה, אשר עברו טראומה וסובלות מחששות ופחדים או קושי בבדיקה רפואית.

ח"כ רופא-אופיר גילתה לפרופ' ברהום, כי היא זוכרת את המרכז הרפואי עוד מהתקופה בה שימשה כתבת בקבוצת "ידיעות אחרונות" וסיקרה את מלחמת לבנון השנייה, במהלכה ספגה העיר נהריה התקפה של מאות טילים, שאחד מהם פגע במחלקת העיניים שבביה"ח.

פרופ' ברהום הודה לחברת הכנסת על הביקור ואמר כי הוא רואה בה שותפה נאמנה של המרכז הרפואי ושגרירה של אזור הצפון, ממנו היא מגיעה.

ח"כ רופא-אופיר: "התרשמתי מאוד מהמרכז הרפואי, במהלכו פגשתי אנשים עם ברק בעיניים. המדיניות שמוביל פרופ' ברהום מלמדת שניתן לשלב רפואה מצוינת עם אנושיות, תוך מתן שירות המותאם לאוכלוסייה המגוונת אותה משרת המרכז הרפואי".

ביקור ח"כ שרון רופא-אופיר | צילום: דוברות המרכז הרפואי לגליל
ביקור ח"כ שרון רופא-אופיר | צילום: דוברות המרכז הרפואי לגליל

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות