fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהמשך להחלטת השלטון המקומי: מחר תתקיים שביתה ברשויות ובבתי הספר בגליל המערבי

במשרד החינוך החליטו היום (ד') כי בהמשך להחלטת השלטון המקומי, לא יתקיימו הלימודים מחר כסדרם: "צפויים שיבושים משמעותיים, ברשויות שישבתו לא יוכלו להתקיים לימודים". בנהריה, עכו ומעלות הודיעו לתושבים על השינויים הצפויים מחר.
כיתה ריקה | צילום: pexels

בהמשך להודעת מרכז השלטון המקומי, מחר, (חמישי 23.2.23) תשבית עיריית נהריה את פעילותה בעקבות כוונת משרד האוצר לפגוע בתקציבי החינוך המוקצים לרשויות בכלל ההיבטים ובסמכויות שלהן. "המאבק הוא על עתיד ילדינו!" ובהתאם לכך:

כלל מערכת החינוך בעיר תושבת כולל: גני ילדים עירוניים, בתי ספר יסודיים, חטיבות הביניים, בתי הספר התיכוניים, מערך הצהרונים בעיר. נדגיש כי כלל מסגרות החינוך המיוחד בעיר יפעלו כסדרן: בתי ספר לחינוך מיוחד, כיתות חינוך מיוחד בבתי הספר, גני חינוך מיוחד. בנוסף, לא תתקיים מחר קבלת קהל בבניין העירייה. מוקד השירות העירוני 106 זמין בעת הצורך מכל טלפון!

בעיריית עכו עדכנו כי: "בשל השביתה של השלטון המקומי, משרדי העירייה יהיו סגורים לקבלת קהל ביום זה. לא יתקיימו לימודים בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים, בחטיבות הביניים ובתיכוניים. מערכת החינוך המיוחד תפעל כרגיל: גנים לחינוך מיוחד, בתי ספר לחינוך מיוחד וכמובן כל כיתות החינוך המיוחד המשולבות בחינוך הרגיל. העירייה פועלת נמרצות כדי לצמצם ככל שניתן את הפגיעה בתושבים, מבטיחים לעדכן על כל שינוי."

והוסיפה: "גם כשמערכת החינוך שובתת, עיריית עכו פועלת לרווחת התושבים כדי לתת מענה להורים: 200 תושבי העיר הראשונים שיגיעו מחר לפארק האתגרי ייהנו מפעילות חינם במתקני הפארק. כמו כן, הפארק יועמד מחר לטובת תושבי העיר בעלות של חמישים אחוז מהמחיר המוזל הניתן כיום לתושבים. הכניסה מותנית בהצגת תעודת זהות. בנוסף, מחר תיערך פעילות הפגה ומגוונת על ידי החברה למרכזים קהילתיים לתלמידי בתי הספר היסודיים בין השעות 10:00 עד 12:00 ברחבת בית העם ובגינת בית היימן. הפארק הבוטני ופארק לילי שרון ייפתחו לציבור הרחב החל מהשעה 9:00 בבוקר. תודה לכל המפעילים שנרתמו לטובת הפעילויות מחר."

בעיריית מעלות הודיעו היום כי: "כל שירותי הרשות המקומית על כל מחלוקותיה ואגפיה מושבתים כולם לרבות: מחלקות :חינוך, רווחה, תחזוקה, שפ"ע, שפ"ח, חינוך בלתי פורמאלי, תרבות.
למעט פינוי אשפה ומוקד עירוני שיפעלו כרגיל. לא תתקיים קבלת קהל ולא יהיה מענה טלפוני, פיקוח ומאבטחי מוסדות חינוך., בתי ספר, גני ילדים ומעונות יום- כל מערך הסייעות כולן., צהרונים- גם אם מופעלים על ידי חברות עירוניות, מורים וצוותי חינוך עובדי הרשות המקומית, מאבטחי מוסדות חינוך בכל מסגרות. החינוך לרבות בבתי הספר היסודיים והחטיבות. כל מערך ההסעות בחינוך הרגיל, מוסדות החינוך המיוחד יוחרגו מהשבתה לרבות מערך ההסעות בחינוך המיוחד ולרבות החרגה של אבטחת מוסדות החינוך המיוחד."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות