fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אליעזר (אזי) לוי נבחר למנכ"ל עיריית עכו

הוועדה לבחירת בכירים בחרה היום באליעזר (אזי) לוי למנכ"ל עיריית עכו. ראש העיר עכו, עמיחי בן שלוש: "אני מכיר את אזי באופן אישי מזה שנים רבות ואני יכול להעיד עליו שהוא אדם ערכי שיוכל לסייע בידי כדי להוביל את העיר עכו למחוזות גבוהים."
אליעזר (אזי) לוי נבחר למנכ"ל עיריית עכו | צילום: דוברות עיריית עכו

הוועדה לבחירת בכירים בחרה היום (ב') באליעזר (אזי) לוי למנכ"ל עיריית עכו. לוי (49), תושב העיר עכו, בוגר תואר ראשון במדעי הרוח מטעם אוניברסיטת חיפה, רס"ן במיל', נשוי ואב לחמישה ילדים.

לוי שירת יותר מ-30 שנה בצה"ל בתפקידי פיקוד בשייטת 3 בחיל הים. במהלך שירותו הצבאי נבחר פעמיים כמצטיין מפקד בסיס כהוקרה על תפקודו ותרומתו לזרוע הים. בין השאר, כחלק מתפקידו ניהל פרויקטים מורכבים ומרכזיים.

בראש הוועדה עמד ראש העיר, עמיחי בן שלוש ובין חבריה היה נציג משרד הפנים.

ראש העיר עכו, עמיחי בן שלוש: "אני מכיר את אזי באופן אישי מזה שנים רבות ואני יכול להעיד עליו שהוא אדם ערכי, בעל תודעת שירות גבוהה, בעל יוזמה וחריצות שיוכל לסייע בידי כדי להוביל את העיר עכו למחוזות גבוהים. אני שמח על בחירתו ומאמין שהוא יתרום רבות להבראת הארגון ולהצעדתו. אני מאחל לו בהצלחה רבה בתפקידו החדש".

אזי לוי אמר: "אני מבקש להודות לראש העיר, עמיחי בן שלוש על האמון שנתן בי. אני שמח על הזכות שנפלה בחלקי להיות יד ימינו של ראש העיר ולבצע את שליחותי לצידו. אני מבטיח שאעשה כל מה שיידרש כדי שעיריית עכו תוביל את העיר קדימה לרווחת התושבים".

מינויו של לוי יובא לאישור מועצת העיר ביום שלישי, 16 באפריל.

אליעזר (אזי) לוי נבחר למנכ"ל עיריית עכו | צילום: דוברות עיריית עכו

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות