fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אושר תקציב עיריית נהריה לשנת 2023

מועצת העיר נהריה אישרה את התקציב השנתי הכולל בגובה 639 מיליון ש"ח לשנת 2023 שבתוכו כלול גם תקצוב פעילות המרכזים הקהילתיים לכלל התושבים מגיל 0 ועד 120 וכן, השקעות חיצוניות נוספות במערך החינוך העל-יסודי. "מדובר בתקציב מיטבי ואחראי המאפשר את מימוש החזון העירוני על כל יעדיו ומטרותיו למען העיר ולמען תושביה", ציין ראש העירייה, רונן מרלי
אושר תקציב עיריית נהריה לשנת 2023 | צילום: עיריית נהריה

מועצת העיר נהריה אישרה בישיבתה האחרונה את התקציב העירוני לשנת 2023 בגובה 550 מיליון ש"ח, אליהם מצטרפים עוד 88.3 מלש"ח של פעילות המרכזים הקהילתיים והשקעות חיצוניות נוספות במערך החינוך העל-יסודי. בדומה לשנים קודמות ואף יותר גם השנה הסכום שמושקע בחינוך הוא הגבוה ביותר ברכיבי התקציב כאשר כ-37% ממנו מופנה לתחום החינוך (237 מיליון ש"ח). בנוסף מנהלת העירייה מעל ל-280 פרויקטים להמשך קידום ופיתוח העיר בהיקף של 871 מיליוני שקלים מתקציבים בלתי רגילים שמקורם במשרדי הממשלה השונים.

התקציב לשנת 2023 בנוי מהשקעות נרחבות בכלל התחומים: בחינוך, בפיתוח תשתיות, באירועי תרבות, קליטה, קידום תיירות, מימוש המהפכה הירוקה, בתחום שיפור השירות ועוד.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "מדובר בתקציב מיטבי ואחראי המאפשר את מימוש החזון העירוני על כל יעדיו ומטרותיו למען העיר ולמען תושביה. אני מבקש להודות לגזבר העירייה מיכה זנו ולכל צוות האגף על עבודתם המקצועית לבניית התקציב לאורך החודשים האחרונים עד לאישורו הסופי במועצת העיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות