fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החשד: תקפו מאבטחים בבית החולים וגנבו את נשקו של אחד מהם

שוטרי תחנת נהריה במחוז חוף עצרו הלילה שלושה גברים, תושבי שיח' דנון, בחשד שתקפו מאבטחים במרכז הרפואי לגליל בנהריה וגנבו את נשקו של אחד מהם. מעצרם הוארך
המרכז הרפואי לגליל בנהריה | צילום: רוני אלברט
המרכז הרפואי לגליל בנהריה | צילום: רוני אלברט

המשטרה פתחה בחקירה הלילה (בין חמישי לשישי) עם קבלת דיווח בחשד לתקיפת מאבטחים של המרכז הרפואי לגליל בנהריה.

על פי החשד, שלושה גברים שרצו להיכנס לבית החולים סירבו לדרישות המאבטח בכניסה ואז החלו להתעמת ולתקוף אותו ומאבטח נוסף שהגיע לסייע. במהלך התקיפה, כך על פי החשד, גנב אחד התוקפים את נשקו האישי של המאבטח ואף ניסה לתפעל אותו אך ללא הצלחה.

שוטרי תחנת נהריה שהוזעקו למקום מיד עם קבלת הדיווח, ביצעו סריקות במקום ועצרו לחקירה שלושה חשודים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי שיח' דנון, בחשד לתקיפה וגניבת הנשק בסיומה נכלאו.

לפני זמן קצר, מעצרם של השלושה, בשנות ה-20 לחייהם, הוארך בבית המשפט עד יום ראשון.

מנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופ' מסעד ברהום: "מדובר באחד האירועים החמורים ביותר שראינו. יש לנו אפס סובלנות לכל גילוי אלימות. אני סומך על משטרת ישראל שתחקור במהירות את האירוע הקשה והמסוכן, ועל מערכת המשפט שתביא למיצוי הצדק ולענישה מרתיעה לעבריינים".

כמו כן ביקש פרופ' ברהום להודות למאבטחים, שעצרו בגופם את העבריינים והתמודדו בהצלחה עם האירוע החמור, ושלח להם איחולי החלמה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות