fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פסטיבל ספרי ילדים בקניון עיר ימים – רק השבוע

הפעלות ושעת סיפור. הבית של יעל ודירה להשכיר, הכנה לתיאטרון ועמדת צילום
פסטיבל ספרי ילדים בקניון עיר ימים באדיבות איוונט פרו

פסטיבל ספרי הילדים עם מתחמי הפעלה בהשראת הספרים הקלאסיים: מעשה בחמישה בלונים, תירס חם, הבית של יעל ודירה להשכיר בקניון עיר ימים. ספרי הילדות הקלאסיים יתעוררו לחיים בשורה של מתחמים ברוח הספרים שכולנו אוהבים במסגרת פסטיבל ספרי הילדות.

הפסטיבל, מתקיים בין התאריכים 19-21.8 (ימים שני עד רביעי) בקניון עיר ימים בנתניה, יחולק למתחמים שונים בהשראת הספרים הקלאסיים: מתחם מעשה בחמישה בלונים-  הפעלת בלונים לקטנטנים, מתחם תירס חם- שעת סיפור והכנת תיאטרון אישי על מקל עם הדמויות מתוך הסיפור, מתחם דירה להשכיר והבית של יעל – סדנאות יצירה המתחברות לדמויות ולסיפורים ועמדת צילום בה יוכלו הילדים להצטלם בתוך הארגז של הבית של יעל ובבניין הכי מפורסם במדינה- מתוך הסיפור דירה להשכיר.

הפסטיבל יסיים את עיר הפסטיבלים בקניון עיר ימים – פסטיבל קיצי מתחלף ללא תשלום מדי שבוע,  שמוקדש לתחומים שילדים אוהבים. הפסטיבל הראשון הוקדש ל"ליגת הצדק", שבוע לאחר מכן התקיים פסטיבל דמויות הילדים האהובות והפסטיבל השלישי הוקדש לדמויות פליימוביל. כעת תסתיים עיר הפסטיבלים עם פסטיבל ספרי הילדים.

הכניסה חופשית

פסטיבל ספרי הילדות 19-21.8

ימי שני – רביעי בין השעות 11:00-14:00 ו-16:00-19:00.

קניון עיר ימים נתניה

לאתר הקניון – https://www.iryamim-mall.co.il

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות