fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלי בקסיס חוזר לתפקיד סגן ראש העיר במגדל העמק?

* דורון אלחרר אמור לפנות את המקום * בקסיס: טרם החלטתי אם לחזור, זה בידיים שלי"
אלי בקסיס (צילום עצמי)
אלי בקסיס (צילום עצמי)

ככל שמתקרבים לתחילת שנת 2020 עולה השאלה בקרב הפוליטיקאים במגדל העמק, האם חבר מועצת העיר אלי בקסיס, שעזב בטריקת דלת, יממש את ההסכם שהוצג בישיבת מועצת העיר הראשונה ועל פיו יחזור לתפקיד הסגן, על חשבונות של דורון אלחרר.

למי ששכח בקסיס לא מונה לסגנו של אלי ברדה, כפי שהיה בשתי הקדנציות האחרונות, בגלל התעקשותו של ממלא מקום ראש העיר סרגיי אוקלנדר, שהטיל וטו על המינוי עקב מערכת יחסים עכורה מאוד במשך מספר שנים. באותה ישיבה מונה דורון אלחרר לחבר מועצת העיר ואחראי על תיק הרווחה בעיריית מגדל העמק.

למרות החברות הקרובה במשך שנים עם אלי ברדה, נאלץ האחרון להשאיר את בקסיס בחוץ בטענה שהקואליציה לא הייתה קמה. בקסיס יצא בהתקפה חריפה על ברדה ובמשך והצהיר כי יהיה אופוזיציה לוחמת. לאחרונה חלה התקרבות בין בקסיס לברדה, השניים מרבים להשתתף באירועים משפחתיים האחד אצל השני ובלא מעט פעמים נראו השניים מסתודדים יחד. יש מי שיגידו ששידוך בין השניים הוא הודות לאיתי בנו של אלי ברדה, שנמצא בקשרי חברות עם בקסיס.

דוגמה  נוספת להתקרבות בין השניים היא שבבחירות לפני כחמישה חודשים נעדר בקסיס ולא נטל שום חלק, בבחירות החוזרות היה זה בקסיס שניהל את מטה העולים של הליכוד במגדל העמק. כמובן לטובת תנועת הליכוד. כעת נותרה השאלה האם בקסיס יממש את ההסכם וישוב לכיסא סגן ראש העיר וכיצד יקבל זאת איש אמונו של ברדה הסגן הנוכחי דורון אלחרר.

אלי בקסיס: "עדיין לא החלטתי אם אחזור לסגנות, זה בידיים שלי, זה נושא שעבר במועצת העיר ובמשרד הפנים".

מעיריית מגדל העמק נמסר: "כרגע אין לדעת מה יקרב, בסמוך למועד נוכל להגיב". את תגובתו של דורון אלחרר לא ניתן היה להשיג.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות