fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"יש בהפועל עפולה את כל התנאים להצליח"

"אני מגיע על תקן של שחקן הרכב, אבל כמובן שחובת ההוכחה עלי", מאותת אימרי זייד למאמנו
אימרי זייד במעמד החתימה (נילום דוברות הפועל עפולה)
אימרי זייד במעמד החתימה (נילום דוברות הפועל עפולה)

בעונת 2015/16, סיים אמרי זייד את גיל הנוער, וכמי שגדל במכבי חיפה חלם חלומות גדולים, כמו למשל לתת עונה פנטסטית בליגה הלאומית ולחזור למכבי חיפה בדלת הראשית, דבר שקורה למעט מאוד שחקנים.

היום, חוזר אמרי זייד לקדנציה שנייה בהפועל עפולה מפוכח יותר, מנוסה יותר, בשל יותר ובעיקר נטול חלומות. הבלם בן ה- 25.5 תושב טבעון, חוזר להפועל עפולה, לאחר שבקדנציה הראשונה לא הצליח להטביע את חותמו ורשם בסך הכל שני משחקים מלאים בליגה הלאומית ועוד שלושה משחקים חלקיים. בימים אלה הוא נמצא עם הקבוצה במחנה האימונים שהיא מקיימת בבולגריה.

אחרי עונת הבכורה בבוגרים הלא פשוטה שעבר, ירד לליגה א' ושיחק בהפועל בית שאן ובאסי גלבוע. כשנדמה היה שהקריירה שלו תקועה בליגה הלאומית, קיבל גלגל הצלה ממכבי אחי נצרת, בשורותיה שיחק בעונה החולפת וגילה יכולת טובה.

זייד יודע שעונה טובה בהפועל עפולה יכולה להחזיר אותו לעניינים. הוא אמור לשחק במרכז ההגנה, לצדו של גיזי דורבור הוותיק, כמחליפו של שי בן דוד שבשלב זה מתאמן במכבי חיפה ובהפועל עפולה לא שוללים שבסופו של דבר לא יישאר שם ויחזור לקבוצה שלהם. "שמח מאוד לחזור למקום חם כמו עפולה, מקום שהראה לי שהוא רוצה שאגיע אליו", אומר זייד, "יש במועדון את כל התנאים להצליח, אני יכול להבטיח שאעבוד קשה להצליח עם הקבוצה".

-בקדנציה הקודמת הגעת על תקן של שחקן צעיר שמחפש במה

"מאז המון דברים השתנו, עכשיו אני מגיע על תקן של שחקן הרכב, אבל כמובן שחובת ההוכחה עלי".

-מה יחשב מבחינתך לעונה טובה?

"המטרה היא לסיים את העונה כמה שיותר גבוה באבלה ומבחינתי לסיים את העונה בריא".

-עדיין חולם על קאמבק למכבי חיפה או שדברים השתנו?

"אם לא הייתי חולם ושואף הייתי מפסיק לשחק כדורגל. כרגע אני לא חושב על חזרה למכבי חיפה, אבל אני בהחלט חולם להתקדם כמה שיותר בכדורגל"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות