fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על הפרק: שיתוף פעולה בין הפועל נצרת עילית לראפיד בוקרשט הרומנית

מנכ״ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, ששהה בשבוע שעבר בבוקרשט ונפגש עם ראשי קבוצת ראפיד בוקרשט, שנמצאת בתחומי סקטור 1, שבשבוע הבא תחתום על ברית ערים תאומות עם נצרת עילית * ברעם: "הייתה פגישה טובה, הועלו רעיונות, שיתוף הפעולה יכול להפרות את שני הצדדים"
ברעם באצטדיון ראפיד בוקרשט המושלג
ברעם באצטדיון ראפיד בוקרשט המושלג

עיריית נצרת עילית תחתום על הסכם ברית ערים תאומות עם סקטור 1 בבוקרשט בירת רומניה. הבירה הרומנית מחולקת לשישה סקטורים, לכל אחד מהם ראש עיר עצמאי, כאמור נצרת עילית תהפוך לעיר תאומה של סקטור 1.

ברעם באצטדיון ראפיד בוקרשט המושלג
ברעם באצטדיון ראפיד בוקרשט המושלג

מי שלא בזבז זמן הוא מנכ״ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, ששהה בשבוע שעבר בבוקרשט ונפגש עם ראשי קבוצת ראפיד בוקרשט, שנמצאת בתחומי סקטור 1. ברעם ביקר באצטדיון המושלג של ראפיד וקיבל הסברים מקיפים על כך שבתוך חודשיים יכנס האצטדיון לשיפוצים נרחבים שיארכו כשנתיים.

ראפיד בוקרשט, אחד ממועדוני הכדורגל הוותיקים ברומניה, ידוע כמועדונם של חובבי הכדורגל המדוכאים-קומוניסטים מהמעמד הנמוך (לפיכך ישנה איבה רבה כל כך בינם לבין דינמו וסטיאווה), היריבות בין הקבוצות גם כן ארוכת יומין, אבל באה לידי ביטוי בעיקר כאשר ראפיד החלה להתבלט בכדורגל הרומני במהלך שנות ה-90. אלא שבשנים האחרונות איבד המועדון מנכסיו, נקלע לקשיים כלכליים ופשט רגל. כך מצא את עצמו אחד המועדונים המפוארים ברומניה יוצא לדרך חדשה ב… ליגה החמישית! בינתיים העפילה הקבוצה לליגה הרביעית עם שחקנים צעירים ומוכשרים ועדיין בצל בעיות כלכליות, אבל במועדון משוכנעים כי יצליחו להחזיר עטרה ליושנה וראפיד בוקרשט עוד תחזור למקומה הטבעי בליגה הראשונה.

בפגישה השבוע העלו שני הצדדים רעיונות לשיתוף פעולה עתידי, לאור חתימת הסכם ברית ערים תאומות, בין היתר דובר על חילופי קבוצות צעירות על בסיס אירוח אצל השחקנים המקומיים וביקורי גומלין בישראל וברומניה. כמו כן דובר על קיום מחנות אימונים, של נצרת עילית במתקן האימונים של ראפיד וכן מחנה של רפיד באצטדיון גרין.

המנכ"ל גיל ברעם, שמיהר לעדכן את ראש העיר, רונן פלוט, בתוצאות הפגישה, סיכם ואמר: "הייתה פגישה טובה, הועלו המון רעיונות, אני מקווה שנצליח ליישם חלק מהם. שיתוף הפעולה יכול להפרות את שני הצדדים".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות