fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב נוף הגליל קיבל תעודת הוקרה על התנדבותו בטקס בבית הנשיא

אדי משה מתנדב כבר 24 שנה ב'יד שרה' * "הגעתי ל'יד שרה' בגלל אשתי, היא הביאה אותי להתנדב שם", הוא מספר איך הכל התחיל
אדי משה (צילום עצמי)
אדי משה (צילום עצמי)

בטקס מרגש בבית הנשיא בירושלים, במהלכו הוענקו תעודות הוקרה למתנדבים מצטיינים בארגון החסד 'יד שרה', הוענקה תעודת הוקרה לאדי משה, מתנדב וותיק בן 84 מנוף הגליל, המתנדב בסניף המקומי של 'יד שרה' כבר 24 שנים. את הטקס הנחה אבשלום קור והנשיא ראובן ריבלין חלק שבחים למתנדבים, שהגיעו מכל רחבי הארץ. ב'יד שרה' פועלים יותר מ-7,000 מתנדבים, מבוגרים וצעירים, מכל מגזרי החברה, ביותר מ- 108 סניפים ברחבי הארץ ומעניקים סיוע ל-כ 1,5 מיליון אנשים מרחבי הארץ.

אדי משה עלה לארץ ב- 1949, בהיותו נער בן 15. הוא עשה קריירה צבאית מרשימה והשתחרר בדרגת סגן אלוף. לימים הכיר את בלהה, השניים נישאו והביאו לאוויר העולם שלושה בנים ו- 8 נכדים.

"הגעתי ל'יד שרה' בגלל אשתי, היא הביאה אותי להתנדב שם", מספר אדי משה, שבמהלך השנים סייע לאלפים מתושבי העיר, ברגעים הפחות נעימים בחיים שלהם.

'יד שרה' היא מעמותות ההתנדבות (מלכ"ר) הגדולות בישראל. היא מעניקה מגוון שירותים לאנשים עם לקויות ומחלות במטרה לצמצם את השפעת לקויותיהם ומחלותיהם על תפקודם ועצמאותם. 'יד שרה' פועלת כדי לאפשר לכל אדם להמשיך באורח החיים שהוא בחר בו, בביתו עם משפחתו וקהילתו ולא להיאלץ לעבור למוסד סיעודי, כי היא משוכנעת שהשארתו של החולה והאדם בעל הלקות בסביבתו הטבעית חשובה לשיפור התפקוד ולהחלמה פיזית ונפשית לפרט עצמו וחשובה גם מבחינה תרבותית וכלכלית לחברה ולמדינה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות